OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Er du vår nye servicestjerne som elsker og gi førsteklasse service og jobbe i en livlig miljø? Søk da denne tjenesten!
Jollyroom växer snabbt och vår härliga kundserviceavdelning behöver nu förstärkning på den norska marknaden för att kunna ge våra norska kunder bästa möjliga hjälp och vägledning. Genom att bli en del av vårt serviceteam är du med och bidrar till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen.
Vi letar efter dig som drivs av att arbeta målinriktat med kunden i främsta fokus. Du är god kommunikativt och tillsammans med vårt norska team arbetar du lösningsorienterat för att på bästa sätt hjälpa våra kunder. Du har troligtvis en annan huvudsaklig sysselsättning och vill arbeta 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns det möjlighet att jobba mer.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
- Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke
- Meriterande med kunskaper i svenska men inget krav
- Meriterande med erfarenhet av kundservice inom e-handel
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att löpande möta våra kunder via telefon, email, chatt och sociala medier. Det dagliga arbetet kommer även innefatta reklamationsärenden. Tillsammans med övriga i serviceteamet kommer du också att vara med att arbeta med att utveckla Jollyroom till att bli ledande på service.
Vi på Jollyroom erbjuder dig ett arbete i en entreprenörsdriven verksamhet där utvecklingstakten är hög. Här finns goda karriärmöjligheter!
Information om tjänsten:
-Start: Omgående
-Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, i dagsläget 2–3 dagar per vecka. Under sommar- och julsäsonger finns möjlighet att jobba mer.
- Arbetstider: måndag-fredag 8–17 samt 1–2 söndagar per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (innanför Sveriges gränser). Upplärning sker på kontoret i Göteborg under cirka en vecka (vi står för hotellkostnaden).
- Vid frågor kontakta: Amanda Vitalis; amanda.vitalis@jollyroom.se