Norsk/dansktalande Back Order Specialist till Becton Dickinson

Norsk/dansktalande Back Order Specialist till Becton Dickinson

Arbetsbeskrivning

Talar du norska eller danska samt har lite tidigare erfarenhet inom exempelvis kundservice eller administration? Då kan detta vara något för dig! Vi söker just nu efter en Customer Service Back Order Specialist till vår spännande kund Becton Dickinson. Detta är en tjänst med fokus på administration och många kontaktytor. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med start så snart som möjligt och med goda chanser till förlängning.

Om företaget:

BD är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård. De har över 65,000 anställda och närvarar i princip i varenda land världen över för att bekämpa några av de mest utmanande globala hälsoproblemen.

Om rollen:

I denna roll kommer du att ansvara för att administrera hanterandet av Backlog ordrar. Du kommer att ha många interna kontaktytor, allt i från kontakt med sakkunniga personer för att bestämma lämplig ersättningsprodukt till kontakt med Inventory Planners för att ta reda på tillgänglighet på produkter. Utöver detta kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:

• Ansvar för Long Term Back Orders
• Allokera restorder i samarbete med Business Units
• Ersätt Back Order-produkter mot alternativa produkter
• Expressa Back Order-produkter
• Informera sälj om lagersaldo
• Informera sälj om skickade produkter
• Tracka ankomst för Back Order-produkter
• Skapa VIP Back Order-listor till vissa drabbade kunder

Vi söker dig som:

För att passa in i denna roll ser vi att du är en väldigt noggrann och metodisk person som är duktig på nätverkande då du kommer att vara i kontakt med många olika personer. Erfarenheten är inte det viktigaste utan det viktigaste är att du är en hungrig person med ett bra driv som är redo att visa framfötterna. Utöver detta ser vi gärna att du har följande:

Flytande i norska eller danska.
Flytande kompetens i övriga nordiska språk är starkt meriterande.
Tidigare erfarenhet inom kundtjänst eller administrativa roller är ett plus
Goda kunskaper inom Excel och SAP är meriterande

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2021
  • Ansök senast: 25 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024