Norsktalande 1st Line Support

Norsktalande 1st Line Support

Arbetsbeskrivning

Om CaspecoDagens Caspeco uppstod år 2006 – i mötet mellan en legendarisk krögare och en smart Uppsala-student. Per Söderqvist hade drivit ett antal populära krogar, men med blandad ekonomisk framgång. När han drev krog i Uppsala tog han in en sommarpraktikant för att hjälpa honom att få koll på utgifter, inkomster, marginaler och bemanning. Med hjälp av ett egenutvecklat excel-ark kunde Per Söderqvist över en natt få en helt ny överblick – och lönsamheten steg.
Idag erbjuder Caspeco ett restaurangsystem för restaurang- och upplevelseindustrin.Våra produkter består av Bokning, Kassa, Personal och Analys. Idag består vi avcirka 150 medarbetare, har ca 2500 kunder,i en organisation där beslutsvägarna är korta, varje medarbetare gör skillnad och nya idéer och initiativ premieras. Nu söker vi efter en medarbetare till 1st-line Support för vår fortsatta tillväxtresa.
Din roll som 1st-line SupportVi söker en norsktalande 1st Line Support som ska stötta upp vårt 1st Line Support-team i Uppsala mot våra norska kunder. Vi befinner oss i en tillväxtfas där du kommer ha en viktig roll för vår expansion på den norska marknaden.Som 1st Line Support hos oss kommer du att vara vårakunders första kontakt vid frågor eller eventuella problem som uppstår i deras dagliga drift. Du kommer att hantera ärenden via både telefon, mail och chatt och du kommer att arbeta medhela vårt produktutbud. Förutom ärendehantering kommer du även att hålla i enklare utbildningar och ge vägledning i våra olika system samt arbeta med merförsäljning för att stötta kundernas behov. Våra system inkluderar bland annat:
Bordsbokning och bokningssystem för event, konferens och catering
Moderna och flexibla kassa- och betalningslösningar i iOS miljö och appar
Personalliggare, stämpelklocka, onlineschema och jobbansökningsfunktioner
Lönehantering, e-signering, drickshantering och bokföringsunderlag
Kraftfulla analysverktyg för uppföljning av hela verksamheten

Önskvärda och/eller meriterande kvalifikationer
Utbildning inom IT-Support och/eller erfarenhet av att arbeta i en kundservicefokuserad roll
Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika tekniska plattformar
Utåtriktad, noggrann och strukturerad med en pedagogisk ådra
Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i norska språket
Meriterande om du har erfarenhet från restaurang eller hotell

Du ska brinna för kundkontakt och relationer och att ge god service och support på dessa produkter till våra kunder. Du kommer att ingå i vår supportavdelning där alla har olika profiler och specialistområden. På sikt kommer även du kunna specialisera dig.
Du behöver kunna arbeta självständigt och vara bekväm med att ta egna initiativ för att hjälpa kunden på bästa sätt. Du behöver kunna växla snabbt mellan olika frågor och problem samt även kunna hantera ett högt arbetstempo emellanåt.
Vårt erbjudandeHos oss erbjuds du en viktig roll där du är vårt ansikte utåt mot våra kunder.I onboardingen av tjänsten ingår all utbildning och introduktion i system och verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Varje nyanställd får även en dedikerad handledare som gör sitt yttersta för att du ska komma in på företaget och i din roll på bästa sätt.ÖvrigtStart: Enligt överenskommelseOmfattning: Heltid Plats: Uppsala
Låter rollen som 1st Line Support intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag!. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caspeco
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2024
  • Ansök senast: 2 februari 2025

Liknande jobb


25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024

Customer Experience Agent till vår kund i Eskilstuna

Customer Experience Agent till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024