Norsktalande admin/ kundtjänsmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Kombinationen av marknadens största sortiment, bästa priser och snabbaste leveranser har gjort oss till Europas största leverantör av allt från bestick och möbler till kläder för hotell- och restaurangbranschen. Koncernen (Erwin Müller Group Holding AG) har funnits sedan 1987 och omsatte under 2011 över 130 miljoner Euro i Europa.

VEGA Sverige AB är inget undantag utan ett snabbt växande företag som säljer utrustning via postorder och Internet. Men att vara bäst och snabbast i Sverige räcker inte för oss ? nu vill vi erövra Norge! För att lyckas med detta måste vi bemöta våra norska kunder på norska och ta emot beställningar på ett attraktivt och personligt sätt. Här du kommer in i bilden. Som vår nya kundtjänstmedarbetare för Norge.

Vi söker en administratör/ kundtjänstmedarbetare som är flytande på norska!

Som administratör/ kundtjänstmedarbetare har du ett nära samarbete med ekonomiavdelningen och kundtjänst för den svenska och norska marknaden. Din roll är självgående och du har egna ansvarsområden. Arbetsuppgifterna är varierade och kommer bland annat att innebära:

- Fakturahantering och registrering av betalningar (kundreskontra)
- Kundsamtal gällande tillgodo, bonus och inkasso
- Bevakning av förskottsbetalning
- Offerter och orderbekräftelser
- Återbetalningar till kund
- Reklamationshantering och organisation av returfrakt
- Arkivering och övriga administrativa uppgifter och support till företagsledningen

Du kommer även att ta en del inkommande kundsamtal samt hjälpa marknadsavdelningen genom att göra översättningar till norska.

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är en van administratör med goda kunskaper i Officepaketet. Rollen kräver att du är flytande i norska (modersmål). Vi ser gärna att du även har kunskaper i tyska eftersom detta är vårt koncernspråk. Som person är du positiv, noggrann och framför allt strukturerad och kan ha många bollar i luften. Du ska trivas i en självgående roll, men även som lagspelare där du skapar goda relationer, både internt och externt.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid med placering i Malmö. Tillträdet är den 1 aug 2014 eller enligt överenskommelse. Har du frågor kontakta Åsa Süllmann på Standby Workteam, 0766- 35 14 64. Vi intervjuar löpande och ser gärna att du skickar in ditt CV och brev snarast. Välkommen med din ansökan via hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb