OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom kundtjänst/administration kommer du att besvara inkommande samtal samt lägga om ordrar. Du kommer huvudsakligen att besvara frågor via mail och telefon om företagets produkter och tjänster på norska. Arbetet innebär att lyssna av kundens behov, informera om produkter, tjänster och priser Om dig Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo, du är en bra lyssnare och har en god förmåga att informera, ge råd och lösa problem. Kundkontakt,och telefonvana är meriterande. Det är viktigt med en positiv inställning , mycket goda kunskaper i norska, stor datavana och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer vilket kan innebära att tillsättning sker innan sista anmälningsdag. Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.