OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nästa norsktalande stjärna till Samsungs kundtjänst! Som kundsupport hos Samsung får du möjlighet att arbeta på ett stort företag med stora utvecklingsmöjligheter!
I rollen som B2B kundsupport hos Samsung kommer du att ingå i Customer Satisfaction-teamet som hanterar alla Samsungs after sales i Norden, med målet att ge en upplevelse i världsklass till deras kunder.
Du kommer att med telefon och mail som verktyg att bistå med kundservice för Samsungs företagskunder. Du kommer att felsöka produkter inom bland annat luftkonditionering, monitorer, TV, LFD, bärbara datorer, Knox-stöd för mobiltelefoner eller andra produkter riktade till Nordiska B2B-marknaden. Samsung är ett dynamiskt företag och därmed kommer arbetet bedrivas i ett högt tempo.
Vi söker dig som:
- Har minst 1 års erfarenhet från teknisk support per telefon, för liknande produkter, gärna hårdvaruprodukter.
- Kan tala och skriva obehindrat på engelska och norska.
- Mycket god erfarenhet av Outlook och Word samt grundläggande erfarenhet av Excel.
- Erfarenhet av att arbeta med SLA-mål.
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att du ska trivas i rollen är det av stor vikt att du trivs med att arbeta i högt tempo. Vi söker dig har en positiv inställning och god förmåga att agera lösningsorienterat. Vidare har du ett effektivt och strukturerat arbetssätt och är nyfiken att lära sig nya saker och utvecklas.
Du kommer att utgå från kontoret i Kista och arbeta kontorstider. Tjänsten är på heltid, beräknas att starta omgående och pågå under 1 års tid med möjlighet till förlängning.
Låter tjänsten som något för dig? Tveka inte på att ansöka redan idag, urval och intervjuer sker löpande.