OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International Ltd
Drivs du av utveckling och förbättringsarbete? Har du en bakgrund inom sociala medier eller marknadsföring och pratar du flytande norska? Vill du arbeta i en spännande internationell miljö och är du redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan detta vara en möjlighet för dig.
Just nu söker vi en Community Manager åt en av våra kunder inom bilindustrin.
Som Community Manager kommer du agera som en brand ambassador i sociala medier. Du kommer övervaka sociala medier och kommunicera med kunder på ett hjälpsamt och diplomatiskt sätt.
Arbetsuppgifter:
• Övervaka sociala medier – primärt Facebook
• Eskalera ärenden till kundsupport.
• Publicera existerande lösningar när kunder har frågor eller klagomål.
Omfattning och arbetsplats:
Placering är i Göteborg. Tjänstens omfattning är heltid.
Är du den vi söker?
Som Community Manager kommer du ha nära kontakt med kunder och du förväntas kunna hantera olika typer av frågor på ett professionellt sätt. Rollen ställer höga krav på förmågan att kommunicera och hjälpa kunder. Vi söker någon med ett genuint intresse för bilindustrin och sociala medier samt med förmåga att arbeta strukturerat och proaktivt i en komplex miljö. För att lyckas väl i tjänsten tror vi också att du är en driven, analytisk och diplomatisk person med väldigt bra kommunikationsförmåga.
Kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av arbete inom sociala medier/marknadsföring.
- Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande, men inte något krav.
- Mycket goda kunskaper i norska samt engelska.
- Erfaren användare av MS Office och Windows.
- Avslutad gymnasieutbildning samt en eftergymnasial utbildning i sociala medier eller marknadsföring.
Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på MSX med 6 månaders provanställning. MSX har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsförmåner. Vi erbjuder hemmakontor enligt hybridmodellen. Vi erbjuder hemmaarbete enligt Hybrid-modellen. Arbetsplatsens lokaler är helt nyrenoverade och man sitter i öppna landskap tillsammans med dina teamkollegor. Lokalen finns i Munkebäck dit både spårvagn och bussförbindelser finns.
Låter den här tjänsten rätt för dig?
Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér