Norsktalande Customer Advisor inom collections till Nordax Bank

Arbetsbeskrivning

Om rollen
Till Pre Collections söker vi just nu en Customer Advisor till Team Norge. Du kommer över telefon hjälpa bankens kunder att få rätsida på sina ekonomiska utmaningar. Collections uppdrag är att hålla Nordax kreditförluster på förväntad nivå genom att bland annat inom ramar och policys hjälpa kunder med ekonomiska problem.

Rollen innehåller i korthet:

- Hantera kundärenden gällande förfallna fodringar
- Sköta administrativa uppgifter
- Samarbeta med andra funktioner internt


Vem vi tror att du är
Vi söker dig som vill vara med på vår fortsatta framgångs- och tillväxtresa! För att du ska ha de bästa förutsättningarna att axla rollen som Customer Advisor ser vi självklart att du är en mycket god kommunikatör samt att du har erfarenhet av och trivs med att hantera kunder över telefon. Eftersom att jobbet innebär en hel del administrativa uppgifter finns krav på din förmåga att arbeta strukturerat och noggrant. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice eller administrativt arbete men det är inget krav. Du förstår norska och kommunicerar obehindrat i tal och skrift med norsktalande personer.

Om du är en positiv och driven lagspelare som trivs i ett föränderligt bolag med stark tillväxt och högt i tak så tror vi att du kommer trivas både i teamet och i rollen. Teamet genomsyras av en hög servicenivå, prestigelöshet och laganda och vi hjälper mer än gärna varandra vid behov.

Vad händer nu?
Vi går löpande igenom ansökningar så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR Rebecca Wallgren på ext.rebecca.wallgren@nordax.se.

Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs (https://help.alvalabs.io/en/collections/1831924-for-candidates) assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Vi ser fram emot din ansökan! Om Nordax Nordax skapar produkter och tjänster som speglar samtidens och framtidens sätt att leva. Istället för att begränsa oss till inrutade banksystem utmanar vi förlegade konventioner och skapar förändring. Både som bank och arbetsgivare. Genom att tänka nytt, lösa problem och ifrågasätta gamla strukturer skapar vi framtiden.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordax
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2020
  • Ansök senast: 1 augusti 2020

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024