Norsktalande Customer Excellence Agent

Norsktalande Customer Excellence Agent

Arbetsbeskrivning

Med målet att bli störst i norden inom sitt segment söker vi för vår kunds räkning en norsktalande Customer Excellence Agent till kontoret i Stockholm. Där välkomnas du till ett väletablerat fintechbolag som präglas av engagemang, hög kompetensnivå och spännande karriärvägar. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som norsktalande Customer Excellence Agent kommer du att arbeta med att stötta och assistera företagets kunder på den norska marknaden. Du kommer tillhandahålla högkvalitativ kundsupport på norska via telefon, mail samt via chatt. Du blir en del av ett hjälpsamt, kompetent team med starkt ledarskap.

Du erbjuds
- Goda och tydliga utvecklingsmöjligheter
- Ett spännande fintechbolag där du blir en del av kontoret i Stockholm med 50 kollegor som bidrar till ett positivt, varmt och ambitiöst klimat
- En rad konkurrentskraftiga förmåner så som daglig frukost på kontoret, AW's, events och kylar fyllda med snacks för att hålla energin hela dagen
- Ett stort fokus på hälsa och välmående, bland annat genom ett gediget friskvårdsprogram med olika lyxiga träningsformer

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Tillhandahålla högkvalitativ kundsupport inom bank & finans, detta sker på norska via telefon, mail och chatt
* Samarbeta med andra funktioner internt
* Kontinuerligt bidra och komma med initiativ i syfte att förbättra och optimera processer och arbetsätt


VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på norska
- Har tidigare erfarenhet inom kundtjänst, med fördel inom bank, lån eller försäkring
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift samt har lätt för att ta till dig ny information och lära dig nya saker

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Resultatinriktad
- Självgående
- Problemlösande
- Serviceinriktad

Övrig information:

Under rekryteringsprocessens gång kommer du att få mer information om vår kund och din framtida arbetsplats.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2023
  • Ansök senast: 21 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

Kundtjänstmedarbetare inom E-handel

2 oktober 2024