Norsktalande Customer Service Agent till Bambora

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Bambora är en av de mest självklara leverantörerna inom betalningslösningar och terminalprodukter med fler än 10 000 kunder över hela Norden. Företaget har drygt 500 anställda med kontor i 8 länder (Sverige, Norge, Danmark, Finland, UK, USA, Australien och Kanada). Worldwide har Bambora ca 500 000 kunder fördelat på 20 marknader. Bambora erbjuder smidiga och effektiva betallösningar, enkelt paketerat för bästa möjliga användarvänlighet, riktat till små och medelstora företag. Vi söker nu för Bamboras räkning en positiv och serviceinriktad norsktalande Customer Service Agent.

Tjänsten
Till kontoret i centrala Halmstad behöver nu avdelningen för Customer Service och Support utöka med en norsktalande Customer Service Agent. Du hanterar kundärenden från hela den nordiska marknaden med betoning på Finland och är kundens första kontakt när det gäller support och felanmälan. Du får jobba i en utvecklande och stimulerande miljö med högt tempo där du får ta mycket eget ansvar. Tjänsten är på heltid/kontorstider och du kommer initialt att vara anställd som konsult via Placera Personal med goda möjligheter till anställning framgent.

Arbetsuppgifter
I rollen som norsktalande Customer Service Agent har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Service till kunderna via telefon och mail gällande;
- Felsökning
- Handhavandesupport
- Information
- Fakturafrågor
- Administration

Kvalifikationer
För att passa i rollen ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Minst gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av support/service och administrativt arbete
• Erfarenhet av liknande arbete är starkt meriterande
• Flytande svenska och norska i tal och skrift, samt mycket god engelska
• God datorvana samt god kunskap i Officepaketet, främst Excel

Som person är du serviceinriktad, flexibel och har en positiv inställning. Du har ett tekniskt intresse och förståelse samt är en duktig problemlösare. Du trivs med kundkontakt i såväl telefon som e-post och hanterar kontakten professionellt utifrån situation. Du har heller inga bekymmer att uttrycka dig väl i både tal och skrift när det gäller norska, svenska och engelska. Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt kandidat. Välkommen med din ansökan!

Sökord:norska, norsktalande, kundservice, kundtjänst, teknisk support

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Heltid / Kontorstider / Start augusti / Konsultuppdrag via Placera Personal med goda möjligheter till anställning
  • Publicerat: 27 juni 2016

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024