Norsktalande Customer Service Agent till kund i Göteborg

Norsktalande Customer Service Agent till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del i ett nytt dynamiskt team som ska leverera en kundupplevelse i värdsklass? Är du nyfiken och tycker att nyckeln till framgång är att förstå och hjälpa människor?

Vi erbjuder dig


• En chans att vara en del av ett nyskapat team med möjlighet till kompetensutveckling
• En engagerad konsultchef som stöttar dig i din karriär
• En familjär stämning och gemensamma aktiviteter med dina Sigma-kollegor
• Tillsvidareanställning med fast månadslön och goda förmåner

Rollen innebär


• Kundservice – att kommunicera med kunder baserat på deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att bemöta deras frågor och kommunicera en lösning med hög servicenivå. Det innefattar också administration för kundhanteringsprocessen.
• Att hantera leads, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de används effektivt. Ta en proaktiv roll vid konvertering av leads till försäljning.
• Att ta äganderätt, prioritera och eskalera kunders feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team.
• Arbeta med kontinuerliga förbättringar av processer och verktyg. Att kontinuerligt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med andra intressenter inom och utanför teamet för att ytterligare förbättra kvaliteten och effektiviteten i kundens processer och hur de kommunicerar med kunderna.


För att lyckas med rollen som Customer Relation Agent tror vi att du har ett genuint intresse av att tillhandahålla professionell kundservice och motiveras av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team med förmågan att anpassa, hantera och uppfylla deadlines. Du är en självstyrd person med ett proaktivt tillvägagångssätt, en problemlösare och en flexibel lagspelare. Eftersom du merparten av din tid ägnar dig åt att interagera med främst norsktalande kunder måste du ha utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsförmågor på norska.

Vi söker dig som


• Har erfarenhet av kundbemötande
• Har erfarenhet av att arbeta i Salesforce eller andra CRM-system
• Har arbetat med försäljning
• Kommunicerar obehindrat på norska och engelska

Utöver din erfarenhet söker vi dig som är omtänksam och kundcentrerad i ditt arbetssätt. Om du är intresserad av att arbeta i ett globalt sammanhang och vara en del av ett internationellt team är detta möjligheten för dig!

 

Om Sigma IT Tech

Sigma IT Tech startade sin verksamhet 2018 och har cirka 60 konsulter i Göteborg. Vi är specialister på en sak – talanger inom drift, support och infrastruktur. Bland våra kunder finns allt från kommuner till välkända företag och mindre, snabbt växande bolag.


Vi är en del av Sigma-koncernen, som är Sveriges största privatägda teknikkonsultbolag med över 5000 medarbetare. Inom Sigma har vi visionen ”Expect a better tomorrow” vilket är vår dagliga ledstjärna; en bättre morgondag för våra konsulter, våra kunder och för samhället i stort. Detta medför att vi jobbar aktivt med socialt ansvarstagande och har bland annat ett stort engagemang i Star for Life och andra viktiga samhällsinitiativ. Läs gärna mer om dessa i länken nedan.

http://www.sigmaitc.se/om-oss/csr

 

Skicka in din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande. Start för uppdraget är omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sigma IT
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2020
  • Ansök senast: 14 juni 2020

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024