Norsktalande Customer Service Agent till Polhus

Norsktalande Customer Service Agent till Polhus

Arbetsbeskrivning

På uppdrag av vår kund Polhus i Malmö, söker vi nu en norsktalande Customer Service Agent som vill bli en del av deras fortsatta tillväxtresa och ansluta till ett internationellt bolag med goda framtidsutsikter.

Du erbjuds en omväxlande och spännande roll som lämpar sig väl för dig som vill leverera förstklassig kundservice och som har ett genuint intresse för e-handel. Tjänsten är initialt ett vikariat på 12 månader och för rätt person finns mycket goda möjligheter till en fortsättning i bolaget.

Om Polhus
Polhus är idag ett av de starkaste och snabbast växande varumärkena inom e-handel av trähus i Norden. Företaget säljer årligen cirka 3 000 produkter genom olika återförsäljare i byggvaruhandeln, samt via företagets egen e-handel. Polhus säljer egendesignade Attefallshus, friggebodar, bastu med mera till de nordiska länderna samt till Tyskland. Företagets affärsidé bygger på att leverera kvalitativt högvärdiga husbyggsatser till förmånliga priser. Under 2019 omsatte Polhus cirka 80 MSEK där planen är att omsätta 100 MSEK under år 2020. Företagets huvudkontor finns beläget i lokala Malmö med lager i Estland där även företagets produktion sker. Läs gärna mer om oss på; polhus.no (https://www.polhus.no)

Om tjänsten
I rollen som Customer Service Agent (CSA) ansvarar du för hela kund/- och serviceupplevelsen för Polhus norska marknad där det finns ett starkt växande behov. Din vardag består till stor del av kundkontakter vilka du främst kommunicerar med via telefon, mail och chatt. En annan viktig del i rollen är att svara på diverse kundrelaterade frågor för att kunderna ska känna sig bekväma och trygga i sina köp. För att kunderna ska ges så tydlig kommunikation som möjligt kommer en del av ditt arbete som CSA också att innebära översättning av produkttexter och information mellan norska och svenska. Vidare innebär dina dagliga arbetsuppgifter följande:

- Hantera frågor och ärenden från kunder samt lösa eventuella kundkrav och problemställningar.
- Stötta och vägleda kunderna genom företagskontakten med Polhus, där din huvuduppgift blir att leverera en hög service- och kundnöjdhet.
- Kontinuerlig översyn av företagets hemsida där du ger tips och rådgivning kring företagets olika produkter och kampanjer.
- Lägga beställningar, hantera kundreklamationer samt bistå med diverse leveransinformation.
- Hantera övriga administrativa uppgifter.


Som medarbetare hos Polhus kommer du att bli utbildad och väl insatt i deras produktutbud för att på bästa sätt kunna leverera professionell support och service mot företagets kunder

Om dig
För att lyckas i rollen som CSA tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice, gärna i en liknande roll och gärna inom e-handel. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det norska språket, modersmål är att föredra. Har du även bott en tid i Norge alternativt har arbetat mot den norska marknaden och känner dig bekväm med att föra dialoger på norska, är detta meriterande. Det viktigaste är att du brinner för kundservice och sätter stor vikt vid- och ära i ett bra kundbemötande. Har du dessutom tidigare erfarenhet av e-handel samt har arbetat i systemet Zendesk ses detta som starkt meriterande för tjänsten.

Som person tror vi att du är van vid ett högt tempo och en dynamisk arbetskultur där beslutsvägarna är korta och initiativ välkomnas. Självklart brinner du för serviceyrket och förstår vad det innebär att arbeta i ett litet företag som expanderar och vill vara med på företagets utvecklingsresa. Delar av arbetsdagen kan vara intensiv där du har mycket eget ansvar medan du i perioder arbetar tillsammans med kollegor i olika projekt. För att trivas i rollen är det därför viktigt att du trivs med variationen och att du liksom Polhus delar målbilden om att skapa en bra teamkänsla och ett gott samarbete.

Vi erbjuder dig
I rollen som CSA ges du möjligheten att axla en spännande och viktig roll i ett starkt expansivt bolag som har en lång erfarenhet och kunnighet inom området.

Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö där tillsättning sker enligt överenskommelse.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvariga Sanny Malmberg eller Daniel Hilvardén på telefonnummer 0726006421 alternativt via mail: info@ecommercerecruit.se

Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E-commerce Recruit
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2020
  • Ansök senast: 16 maj 2020

Liknande jobb


26 november 2024