OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På uppdrag av vår kund i Malmö, söker vi nu omgående en norsktalande Customer Service som vill bli en del av företagets fortsatta tillväxtresa och ansluta till ett internationellt bolag med goda framtidsutsikter.
Du erbjuds en omväxlande och spännande roll som lämpar sig väl för dig som vill leverera förstklassig kundservice och som har ett genuint intresse för e-handel. Tjänsten är initialt ett vikariat på 12 månader och för rätt person finns mycket goda möjligheter till en fortsättning i bolaget.
Om tjänsten
I rollen som Customer Service ansvarar du för hela kund/- och serviceupplevelsen för företagets norska marknad där det finns ett starkt växande behov. Din vardag består till stor del av kundkontakter vilka du främst kommunicerar med via telefon, mail och chatt. En annan viktig del i rollen är att svara på diverse kundrelaterade frågor för att kunderna ska känna sig bekväma och trygga i sina köp. För att kunderna ska ges så tydlig kommunikation som möjligt kommer en del av ditt arbete som Customer Service också innebära översättning av produkttexter och information mellan norska och svenska. Vidare innebär dina dagliga arbetsuppgifter följande:
- Hantera frågor och ärenden från kunder samt lösa eventuella kundkrav och problemställningar.
- Stötta och vägleda kunderna genom företagskontakten där din huvuduppgift blir att leverera en hög service- och kundnöjdhet.
- Kontinuerlig översyn av företagets hemsida där du ger tips och rådgivning kring företagets olika produkter och kampanjer.
- Lägga beställningar, hantera kundreklamationer samt bistå med diverse leveransinformation.
- Hantera övriga administrativa uppgifter.
Som Customer Service kommer du att bli utbildad och väl insatt i kundens produktutbud för att på bästa sätt kunna leverera professionell support och service mot företagets kunder
Om dig
För att lyckas i rollen som Customer Service tror vi att du tidigare har arbetat med kundservice, gärna i en liknande roll och gärna inom e-handel. Ett krav för tjänsten är att du behärskar det norska språket, modersmål är att föredra. Har du även bott en tid i Norge alternativt har arbetat mot den norska marknaden och känner dig bekväm med att föra dialoger på norska, är detta meriterande. Det viktigaste är att du brinner för kundservice och sätter stor vikt vid- och ära i ett bra kundbemötande. Har du dessutom tidigare erfarenhet av e-handel samt har arbetat i Zendesk ses detta som starkt meriterande för tjänsten.
Som person tror vi att du är van vid ett högt tempo och en dynamisk arbetskultur där beslutsvägarna är korta och initiativ välkomnas. Självklart brinner du för serviceyrket och förstår vad det innebär att arbeta i ett litet företag som expanderar och vill vara med på företagets utvecklingsresa. Delar av arbetsdagen kan vara intensiv där du har mycket eget ansvar medan du i perioder arbetar tillsammans med kollegor i olika projekt. För att trivas i rollen är det därför viktigt att du trivs med variationen och att du liksom företaget delar målbilden om att skapa en bra teamkänsla och ett gott samarbete.
Vi erbjuder dig
I rollen som Customer Service ges du möjligheten att axla en spännande och viktig roll i ett starkt expansivt bolag som har en lång erfarenhet och kunnighet inom området.
Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö där tillsättning sker med omgående start.
Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvariga Anna Reiz eller Daniel Hilvardén på telefonnummer på 040-6434840 alternativt via mail: info(at)futureandfriends.se
Ansökan
Då vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel