Norsktalande Customer Success Agent till Greenely i centrala Stockholm!

Norsktalande Customer Success Agent till Greenely i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Snart finns Greenely också på den norska marknaden! Vi söker därför en norsktalande kollega till vårt grymma kundtjänst-team för att fortsätta leverera den bästa kundupplevelsen. Kontoret är beläget i centrala Stockholm men du kommer jobba primärt med support för våra norska kunder. Som Customer Success Agent hos Greenely är du både ansvarig för att hjälpa och besvara våra kunders många olika frågor men även för en del administrativ hantering inom företaget.

Vi erbjuder dig:

- Att bli en del av ett av Sveriges snabbast växande energibolag

- Möjlighet till personlig utveckling men också att bli en del av ett inkluderande gäng som präglas av stark teamkänsla, mångfald och en massa humor

- Ett centralt kontor mitt i Stockholm City

- Ett förmånligt erbjudande med bland annat friskvårdstimme, friskvårdsbidrag, privat sjukförsäkring och tjänstepension



Arbetsuppgifter

Som Customer Success Agent kommer du kommunicera med Greenelys användare och kunder på telefon, chatt och mail för att skapa den bästa kundupplevelsen! Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bestå av bland annat:

- Guida användare och kunder rätt i vår app

- Hantera administrativt arbete inom support

- Hantera fakturaärenden och löpande kontakt med nätbolag

- Förbättra kundupplevelsen genom att optimera processer, se över rutiner och texter, FAQ, artiklar m.m. tillsammans med resten av teamet

- Kontinuerligt förbättringsarbete av Greenelys app tillsammans med produkt-teamet



Vi söker dig som

För att bli framgångsrik i denna roll tror vi att du får energi av att hjälpa kunder och att lösa problem. Du trivs i ett högt tempo och har erfarenhet eller intresse inom kundsupport, kundbemötande, försäljning eller service. Du har också ett intresse för teknik och god datorvana.



Vidare är du flytande i både norska, svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet inom elbranschen men viktigast är att du är serviceinriktad, lösningsorienterad och nyfiken på att lära dig mer om energi-/elbranschen och vill växa med oss!

Om Greenely

Greenely har i uppdrag att skapa den bästa kundupplevelsen för den moderna energikonsumenten genom att använda teknik. Vi är en digital energileverantör som hjälper människor att sänka sina elkostnader genom att optimera hemmets och bilens elanvändning med smart teknik i en app. Greenely, med stöd av nordiska riskkapitalbolag, har ett uppdrag att göra det möjligt för hushåll över hela världen att ansluta, kontrollera och optimera sin energianvändning. Vi tror i slutändan att den bästa elen är den som inte används alls, både för plånboken och planeten!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Greenely
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 mars 2023

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024