Norsktalande Customer Success Agent till Muntra

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40h/veckan.Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar 07.45-15.30.Ort: Stockholm, Slussen.Startdatum: Önskad start omgående.Anställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning.Detta är en direktrekrytering och du blir direkt anställd via vår kund.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Hos Muntrafår chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och en AW i veckan.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker i nordenanvänder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Läs mer om Muntra här. Du kan också besöka Muntras norska hemsida här.
DIN ROLL
Muntra har expanderat i Norge med en tillväxt och söker därför nu ett nytt tillskott till Customer success teamet.Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten ca 1-2 gånger i månaden.I tjänsten utgår man från kontoret, ej hybridtjänst.I denna rekryteringsprocess gör vi en bakgrundskontroll efter intervjutillfället.
VEM ÄR DU?
Serviceminded ochbrinner för att ge den bästa kundupplevelsen
God kommunikativ förmåga
Lösningsorienterad
Driven
Har förmågan att arbeta självgående
Lagspelare
God teknisk kompetens

Du som söker måste uppfylla nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. kundservice, customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning.
Behärskar norska och engelska flytande i tal och skrift.
Meriterande om du tidigare arbetat på ett SaaS- eller annat tekniskt bolag.

ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 21 maj 2025

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024