OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid, 40/veckan.Arbetstider: måndag till fredag kl.08-17.00.Ort: Slussen, Stockholm.Startdatum: Önskad start omgående.Anställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering och du blir direkt anställd via vår kund.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.
Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.
Läs mer om Muntra här.
DIN ROLL
Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten ca 1-2 gånger i månaden. Norska marknaden är en nysatsning och du kommer vara en stor tillgång och arbeta nära de två grundarna Niels och Pontus. Vi söker dig som ser sig utvecklas långsiktigt i rollen och bolaget!
Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 8 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder.
VEM ÄR DU?
Social
Serviceminded
Brinner för att ge den bästa kundupplevelsen
Du har förmågan att vara pedagogisk i din kommunikation
God teknisk kompetens
Du som söker måste uppfylla nedan krav:
Tidigare arbetslivserfarenhet avliknande eller likvärdig roll tidigare somt.ex. kundservice, customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning.
Behärskar norska och engelskaflytande i tal och skrift.
Meriterande om du tidigare arbetat på ett SaaS- eller annat tekniskt bolag.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
I den här rekryteringenkommer vi att utföra en bakgrundskontroll om du går vidare efter första intervjusteget.