Norsktalande Customer Success Manager (CSM) till SaaS-företag

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att skapa hög kundnöjdhet och en riktigt bra användarupplevelse? Vi söker nu en ambitiös CSM som vill utveckla vårt sätt att arbeta med våra kunder och göra dem mer framgångsrika med våra produkter.

Hos oss kommer du att arbeta med det mest använda affärssystemet inom fritidsfordonsbranschen, en bransch som växer och som är fylld av möjligheter. Vi arbetar för att skapa en miljö där vi kan tillämpa de senaste teknologierna för att lyfta våra produkter och tjänster till nästa nivå.

Vårt mål är att hjälpa våra kunder och användare att nå sin fulla potential, och i slutändan bidra till att fler människor kan njuta av fritidsäventyr på vägarna, till sjöss och i bergen.

Om dig

Som en del av vårt team blir du ansvarig för att säkerställa att våra kunder och användare har en bra upplevelse med våra produkter. Ditt fokus kommer att vara att bygga starka relationer med kunder, förstå deras behov och mål samt arbeta nära våra interna team för att se till att vi utvecklas och blir bättre.

Dina ansvarsområden inkluderar huvudsakligen att:

- Onboarda nya kunder och säkerställa att de har förutsättningar för att lyckas

- Erbjuda löpande support och vägledning till kunder

- Analysera kunddata och identifiera möjligheter till förbättringar

- Samarbeta med kollegor för att hantera problemställningar från kund

- Proaktivt ta kontakt med kunder för att bygga starka relationer, erbjuda vidareutbildning och se till att de får ut det mesta av våra produkter

- Utveckla och implementera strategier för att hjälpa våra kunder

Vi ser gärna att du:

- Har tidigare erfarenhet som CSM eller en liknande position

- Talar och skriver obehindrat på norska, svenska, och engelska, det är även meriterande om du kan tyska

- Har erfarenhet av business to business

- Har förmåga att bygga och underhålla starka kundrelationer

- Kan analysera och utvärdera data

Utöver detta hoppas vi att du brinner för att hjälpa andra, är nyfiken, lösningsorienterad och att du har ett intresse för mjukvara. Kanske har du till och med erfarenhet av att jobba med SaaS-lösningar. Du tar gärna initiativ när det kommer till att föreslå förbättringar och hitta vägar framåt.

Om oss

Verendus har det marknadsledande affärssystemet för fritidsfordonsbranschen i Europa med över 500 kundanläggningar och flera tusen dagliga användare. Våra kunder är återförsäljare av husbilar, husvagnar, båtar, ATV, snöskotrar och motorcyklar. Med kontor i Sverige, Norge och Tyskland och 35 kollegor från olika delar av världen, som arbetar med produktledning, systemutveckling, försäljning eller kundutveckling och service, är vi ett internationellt bolag.

Vi arbetar i team som drivs av tydliga initiativ och tror på en kultur där engagemang tar fart med tydliga mål, fokus på resultat och där vi alla spelar en nyckelroll. Samarbete är en otroligt viktig del av denna roll då du kommer arbeta nära dina kollegor i olika team.

Värderar du teamanda, innovation, öppenhet och att ha kul på jobbet? I så fall är Verendus en bra arbetsplats för dig, eftersom detta är områden som vi värderar högt. Vi tror på ett starkt och engagerat team med glada kollegor, vilka i sin tur skapar nöjda kunder, konkurrenskraft och en lovande framtid.

Vill du veta mer?

Om du vill veta mer om Verendus och om rollen kan vara något för dig, kontakta Henrik Gerdin, Head of Product & Customer Success (henrik.gerdin@verendus.se). Du kan också läsa mer om Verendus på vår hemsida www.verendus.se (http://www.verendus.se) eller här på vår karriärsida.

Verendus är en del av Progrits

Sedan 2017 är Verendus en del av Progrits, en nordisk företagsgrupp med ett femtontal bolag som erbjuder verksamhetskritiska programvaror och informationstjänster inom fordonshandel, transport och logistik, samt integrerad e-handel.

Progrits innebär möjligheter för Verendus och för dig som anställd. Genom aktivt samarbete delar vi kunskap och stöttar satsningar inom gruppen, och tillsammans skapar vi fler affärsmöjligheter och bidrar till ett ökat lärande mellan bolagen. Att vara en del av en större grupp innebär också trygghet, då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Läs mer på www.progrits.se (http://www.progrits.se)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verendus
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 19 augusti 2023

Liknande jobb


23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024