Norsktalande Customer Support

Norsktalande Customer Support

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

En spännande deltidsmöjlighet som Customer support för den norska marknaden är öppen hos oss!

Vi letar just nu efter dig som på deltid, kanske vid sidan av studier, vill skapa riktigt bra service åt nordens entreprenörer.



Om rollen

Som Customer Support med fokus på den norska marknaden kommer du att vara vårt ansikte utåt för alla våra nordiska kunder med primärt fokus på våra norska entreprenörer.

Med passion för kundrelationer kommer du med hjälp av chat, mail, telefon, digitala möten och olika typer av AI verktyg att guida våra butiksägare till framgång. I rollen kommer du också att validera översättningar för att säkerställa att den norska kommunikationen är precis så vi vill ha den - kvalitativ och relevant.

Du kommer att arbeta i ett tight Customer Success team som varje dag inspirerar och hjälper varandra att leverera en exceptionell upplevelse till våra butiksägare.

Eftersom det ska vara enkelt att sätta upp, komma igång och växa sin e-handel hos oss, är ditt inre driv av att hjälpa andra till framgång avgörande för att trivas och lyckas i rollen.

Vill du vara en del av ett dynamiskt team och göra skillnad för framtidens e-handel kan detta vara en perfekt roll för dig.

Vi erbjuder dig en timanställning motsvarande ca 20 timmar / veckan och är ödmjuka för att din tillgänglighet som student, likt våra behov, kan variera från vecka till vecka. Arbeta och spela fussball på kontoret några dagar i veckan och hemifrån när det fungerar bättre i ditt schema, hur vi lägger upp dina dagar från vecka till vecka kommer vi överens om.
För att axla rollen behöver du:


Vara norsktalande. 🇳🇴

Älska att skapa mervärde för kunder. 👌

Värdera och sträva efter att ge service på en oförglömlig nivå. 🚀

Vara enkel och naturlig i kundrelationer. 😃

Vara nyfiken och lösningsorienterad. 🧐

Kommunicera på ett tryggt sätt i tal och skrift på norska, svenska och engelska. Danska är dessutom ett stort plus. 🇳🇴 (🇸🇪 + 🇺🇸 + 🇩🇰)


 

Meriterande:


Erfarenhet av e-handel (som butiksägare eller arbetat inom branschen).

Förstår vad begreppen HTML och CSS betyder.

Ha några års arbetslivserfarenhet i Norge eller mot den norska marknaden.





Välkommen att bli en del av vårt team och vara med och forma framtidens e-handel tillsammans med oss!

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2024
  • Ansök senast: 11 april 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024