OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För ett uppdrag på 3-6 månader söker vi nu en ekonomiassistent som talar flytande[norska. Vår kund är aktiv i databranschen och du kommer att tjänstgöra på det internationella företagets nordiska ekonomiavdelning i Stockholm. Som ekonomiassistent kommer du att ha mycket kontakt med företagets norska kunder och arbetet innehåller många varierande arbetsuppgifter. Dessa kommer först och främst att ha med kundreskontra att göra, där du bland annat kommer att kontrollera fakturor, utföra betalregistreringar samt hantera förfallna fakturor. Du kommer att arbeta i ett öppet kontorslandskap i samarbete med dina övriga danska och nordiska kollegor. Det är meriterande om du har erfarenhet från ekonomiarbete sedan tidigare men framförallt bör du ha ett starkt driv,[siffersinne, god problemlösningsförmåga och lätt för att lära. Du bör gilla när det händer mycket och klara av att arbeta effektivt även när tempot är högt. Det är ett krav att du behärskar[norska i tal och skrift samt att du behärskar engelska utan problem. Du har lätt för att hantera olika typer av kundsamtal och en utvecklad servicekänsla. Är du dessutom social, stresstålig och analytisk kommer du att trivas väl med uppdraget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdragsperioden. Registrera gärna din ansökan på www.multimind.se fortast möjligt då urvalet sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37