OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som Ekonomiassistent hos vår kund arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundreskontra. Du kommer bland annat hantera inbetalningar, påminnelser, inkasso, clearing av konton, återbetalningar, uppföljning och avstämning. Vi söker dig som är talar och skriver flytande på norska, är proaktiv i ditt arbetssätt och trivs i en roll med stort eget ansvar. Du kommer att arbeta såväl självständigt som i grupp med gemensamt ansvar för ärenden via telefon och mail. Vår kund söker en ansvarstagande person med känsla för service och viljan att leverera med god kvalitet. Har du tidigare erfarenhet inom ekonomi? Eller har du kanske en examen inom ekonomi och är sugen på att lära dig mer? Då kan detta vara det perfekta uppdraget för dig. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, med rätt inställning och viljan att lära kan du vara den vi söker!
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Företagspresentation
Kundföretaget är en ledande tillverkare och återförsäljare av skönhetsprodukter i form av kosmetika, parfymer, hårvård, hudvård och nagelvård. I Norden är dom drygt 220 anställda fördelat på kontor i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Som anställd hos vår kund välkomnas du till en arbetsplats med ambitiösa kollegor och god sammanhållning. Är du en nyfiken person som inte drar sig för att prova något nytt kommer du att trivas hos vår kund.
Kvalifikationer
- Du talar och skriver flytande på norska (meriterande om du talar ytterligare 1 till nordiskt språk)
- Du har erfarenhet av kundreskontra alternativt intresse för att lära dig mer
- Du trivs i att arbeta såväl självständigt som i ett samarbete
- Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter
- Du har goda kunskaper i engelska
Personliga egenskaper
Vi söker dig som trivs i en roll med stort eget ansvar och är proaktiv i ditt arbetssätt. Som ekonomiassistent behöver du även vara noggrann, serviceminded och förstår vikten av att leverera i tid. Du är en god kommunikatör samt envis och beslutsam i situationer då det finns en deadline att förhålla sig till. För att lyckas som bäst ser vi även att du gärna samarbetar med övriga kollegor för stöttning och gemensam problemlösning.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.
Sökord: Ekonomiassistent, kundreskontra, norska
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm