OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning Helpdesk First line Support.Vår kund är en leverantör av affärssystem, baserade på komponenten.Deras affärssystem är utvecklade på öppen standard och deras långa erfarenhet av implementation av dessa affärssystem gör dem till världsledande.Arbetsuppgifter: Som Helpdesk kommer du att arbeta med ärendehantering.Du kommer t.ex. att: *Ta emot inkommande ärenden via telefon och mail.*Översätta inkommande ärenden på Norska och Svenska till Engelska *Slussa vidare mer komplexa ärende till 2nd line support Vi söker dig som: *Studerar IT eller liknande och har ett stort intresse av teknik *Har goda kunskaper i Norska, Svenska och Engelska i både tal och skrift *Har goda kunskaper om affärssystem Det är meriterande om du tidigare har arbetat med IT-support.Som person är du serviceminded och trivs i en roll där du arbetar mot att göra kunden nöjd.Vi ser också att du är person som är enegagerad och sprider energi.Du har lätt för att kommunisera och är affärsmässig i ditt tänk och arbetssätt.Det är naturligt för dig att sträva frammåt och du har en vilja att utvecklas. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare.Eftersom vi tillsätter löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker.Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376
0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386
0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist
CM Emma Isaksson
031-3523389
0701-617357