Norsktalande inkassomedarbetare till expansivt företag

Arbetsbeskrivning

MultiMind rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 24 mars 2015
Klockan 10:30-11.30

Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.

Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

Norsktalande inkassomedarbetare till expansivt företag

MultiMind Bemanning söker omgående en norsktalande inkassomedarbetare. Vår kund arbetar med flexibla betalningslösningar för e-handel och är nu inne i en ny spännande och expansiv fas. För rätt person finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter.

Som inkassomedarbetare kommer du att arbeta med ärendehantering mot den norska marknaden. Du hanterar samtal från företagets kunder och hjälper dem genom erbjuda lösningar på problem relaterat till obetalda fakturor, betalningspåminnelser och inkassoärenden. Det är viktigt att du kan identifiera och lösa problem samt gillar att ge service i världsklass.

Vi söker dig som minst har avslutat din gymnasieutbildning. Har du tidigare erfarenhet från callcenter eller liknande servicerelaterat yrke är det meriterande. Det är också bra om du har en grundläggande ekonomisk förståelse.

Att du förstår och kan läsa/skriva norska, t.ex. efter att ha arbetat eller studerat i Norge, är ett krav. Vi ser ännu hellre att du är helt flytande i språket och har det som ditt modersmål, detta för att kunna hantera ärenden över telefon. Ett språkprov kommer att göras under urvalsprocessen. Du har även mycket goda kunskaper i engelska och är en van datoranvändare.

Som person är du serviceinriktad, driven och ansvarstagande samt har förmåga att arbeta självständigt. Gillar du ordning och reda samt trivs i en miljö där det hela tiden händer nya saker är detta en passande tjänst för dig. Du kommer även att ha möjlighet att påverka och komma med förslag avseende processer och rutiner.

Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag där du blir uthyrd som konsult via MultiMind. För rätt person finns goda chanser till överrekrytering. MultiMind är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag och tillämpar kollektivavtalsenlig avtal samt löner.

Kontaktpersoner:
Lovisa Rosén-Lidholm
tfn: +46 821 67 20

Hemsida:
http://www.multimind.se

Besök oss gärna på rekryteringsträffen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • .
  • Publicerat: 19 mars 2015

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024