OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ballingslöv AB söker
Norsktalande
Innesäljare Kundsupport
Det är något alldeles speciellt att få vara en del i det inspirerande arbete som skapar varumärket Ballingslöv i Sverige och Drømmekjøkkenet i Norge. Vi är drygt 450 anställda i Ballingslöv strax norr om Hässleholm och mer än 500 säljare hos samarbetspartners i Skandinavien. I alla led finns en stolthet över Ballingslöv och de produkter vi tillverkar och säljer. Därför blir också det dagliga arbetet inspirerande, vi kallar känslan för #Vardagsglädje. Ballingslöv AB är ett företag i stark tillväxt och utveckling och vi söker nu en ytterligare stjärna till vår Kundsupport.
DU KOMMER ATT ingå i ett djupkompetent, dynamiskt team med uppgift och ansvar för hela kundsupportprocessen - såväl orderbokning som handläggande av kundförfrågningar, reklamationer, chatt mm. Du kommer att vara placerad i Ballingslöv, rapportera till vår Kundsupportchef samt ingå i det så kallade Norge-teamet och främst stötta våra återförsäljare på den norska marknaden. Vi ser därför att dina språkkunskaper i norska är goda i såväl tal som skrift.
KVALIFIKATIONER
• Du bör ha minst några års erfarenhet från innesälj, customer service, kundsupport eller annan service-/säljbefattning och/eller utbildning/annan yrkeslivserfarenhet som skulle kunna bedömas likvärdig.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, vid din vilja och höga arbetsmotivation.
• Du bör vara strukturerad och administrativt intresserad.
• Du trivs att arbeta i högt tempo och stora delar av din arbetsvardag sker digitalt, per telefon/mail med våra norska återförsäljare.
• Naturligtvis har du en social, serviceinriktad och säljande personlighet som har lätt för relationer och samarbete.
• Du är skicklig på att uttrycka dig tydligt i tal och skrift. I detta fall främst på norska.
• Det är en stor fördel med goda produkt- och sortimentkunskaper från vårt sortiment och/eller branscherfarenhet som kan underlätta en sådan lärprocess.
• God data-/systemvana samt kunskaper i Office-paketet.
VID FRÅGOR kontakta gärna Kundsupportchef, Mikael Nihlén, mikael.nihlen@ballingslov.se och varmt välkommen med din ansökan senast 2021-08-08.