OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tavana IT söker nu supporttekniker med tidigare erfarenhet av arbete inom IT-support. Är du en duktig IT-tekniker som är driven, bra på felsökning av program och system samt har en god kommunikativ förmåga? Är du Norsktalande eller behärskar det Norska språket både i tal samt skrift? Då är du precis den vi söker. Ansök redan idag och ta ditt nästa karriärsteg tillsammans med oss!
ARBETSUPPGIFTER:
I rollen som Supporttekniker tar du emot svåra och mindre svåra ärenden via ett ärendehanteringssystem. Du felsöker och löser användarnas problem, installerar applikationer samt hantering av beställningar. Som person är du flexibel och söker ständigt efter att utvecklas inom ramarna för rollen. Att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär är något du drivs av och du har en förmåga att identifiera kundens problem och kunna sätta det i ett större sammanhang, för att hitta bästa lösningen. Att överträffa kundens förväntningar är för dig A och O i varje leverans.
INFORMATION:
Plats: Stockholm
Befattning: Heltid 100%
Lön: Enligt överenskommelse
VEM SÖKER VI?
Du är en person som har service ända ut i fingerspetsarna. Vi ser gärna att du har ett brinnande intresse för IT och ett driv att utvecklas och lära dig mer. Som person ser vi gärna att du tycker det är roligt att lösa problem och kan på ett pedagogiskt vis guida andra så att ni tillsammans kommer fram till en lösning. Om du har tidigare erfarenhet från Active Directory, fjärrstyrning, VPN, Windows, ärendehanteringssystem osv. så ser vi det som mycket meriterande men det är inte ett krav. Du är social och har inga problem med att jobba självständigt men du tillför ändå en god stämning i gruppen.
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller rollen som konsult är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se
Vi ser fram emot din ansökan!