Norsktalande kredithandläggare till vår kund i Malmö

Norsktalande kredithandläggare till vår kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du en driven administratör med känsla för bra kundbemötande? För vår kunds räkning söker vi en norsktalande administratör och kredithandläggare som kan förstärka deras kundserviceteam!

Om rollen

I rollen som kredit/factoringhandläggare kommer du arbeta tillsammans med ett dynamiskt kundserviceteam om 8 personer på vår kunds kontor i Malmö. Dina huvudansvarsområden kommer vara att kommunicera med kunder och leverantörer samt ha hand om administrativa uppgifter avseende kundens factoring-avdelning. 

Vi erbjuder dig

En spännande och utvecklande arbetsplats och en del av ett inspirerande och rörligt team med chans till att influera, utforma ramarna och påverka det egna dagliga arbetet. Du blir en del av en öppen, entusiasmerande och stöttande företagskultur. Din roll är inte bara en anställning, utan du kommer vara en del av att driva avdelningen och företaget framåt. 

Vi söker dig som

Vill utvecklas i din roll, är initiativtagande och kan arbeta självständigt såväl som att du är en team-player. Du är även effektiv, ambitiös, och passar att arbeta i en föränderlig miljö. Du har fingertoppskänsla och gillar administrativt arbete och har erfarenhet av, eller intresse för, finans (B2B) eller arbetat tidigare med reskontra, kreditfinansiering eller handläggning. I övrigt eftersöks en person med positiv inställning och som är lösningsorienterad!

Kvalifikationer Erfarenhet inom administration och kundservice med fördel inom reskontra eller kreditfinansiering
Talar och skriver flytande norska, svenska och engelska
Känsla för service och gillar att kommunicera med kunder
Meriterande Eftergymnasial utbildning inom business/administration
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av factoring/kredithandläggning

Plats: Malmö

Tjänsten är på heltid, under kontorstider med start omgående. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi tar inte emot några ansökningar över mail, men vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström på carina.stjernstrom@barona.se


Väkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Liknande jobb


Produktsamordnare

27 september 2024

27 september 2024

Site Management

26 september 2024

26 september 2024