Norsktalande kundeservicemedarbetare

Norsktalande kundeservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Kan du norska i både tal och skrift och om du också har ett starkt driv av att hjälpa kunder i deras bilägande, då är det dig vi söker. Om du dessutom tycker om att lösa problem och har lätt för att förstå bilens funktioner skulle rollen i vårt Nordiska Customer Service Center i Göteborg vara något för dig!

Arbetsuppgifter
* Som Customer Service Agent förväntas du ta hand om Fords kunder genom att lyssna, förstå och sedan hitta lösningar på kundens frågor genom att handlägga ärenden i olika system. Vi arbetar systematiskt och följer noggrant upp vår kvalitet för att utveckla och skapa värde. Kundkontakten sker genom kommunikationskanaler via datorn, chat och telefon.
* Hantera kundens frågor kring bilen.
* Agera och svara affärsmässigt och professionellt på kundernas frågor och klagomål.
* Agera kommunikativt mellan återförsäljare och kund.
* Ansvara för att kunden fråga får en lösning, från start till mål.
* Agera proaktivt och verka aktivt för mervärde för kunden.
* Ansvara för att all data kring kundärendet hanteras korrekt i systemen. 


Är du den vi söker?
Vi söker dig som är en duktig problemlösare som gillar att arbeta strukturerat och tvärfunktionellt i team men samtidigt är självgående i uppgifter du tar dig an. Eftersom vi också har dialog med flera olika marknader är det viktigt att du trivs med att vara en central kontaktperson och är bra på att kommunicera både i tal och skrift. Du behöver ha erfarenhet från servicearbete med kundkontakt, administration och i liknande supportroller med sort kundfokus. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom branscher som gett dig fordonskunskap. Kunskap om elbil, hybridbil samt laddteknik är starkt meriterande. I den här rollen krävs att du har körkort, talar och skriver norska samt engelska obehindrat. Vi värdesätter ett nyfiket sätt och en positiv inställning där du kan stämma in på devisen ”Being a people person”.

Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning hos MSX med 6 månaders provanställning. MSX har kollektivavtal samt erbjuder friskvårdsbidrag. Tjänsten är förlagd måndag - lördag efter schema. Hubens öppettider är mellan kl 8-20, så du jobbar var 6:e lördag. Vi erbjuder hemmaarbete enligt Hybrid-modellen. Arbetsplatsens lokaler är helt nyrenoverade och man sitter i öppna landskap tillsammans med dina teamkollegor. Lokalen finns i Munkebäck dit både spårvagn och bussförbindelser finns.   

Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 1 april 2023

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024