OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget växer i Norge, och därför söker vi nu inför högsäsong till vår kund i Uppsala en norsk- och svensktalande medarbetare för kundrelationer och support. Tjänsten är på heltid från April och arbetsplats är företagets attraktiva kontor centralt i Uppsala.
Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail och sociala medier samt ha kontroll på dina ärenden och stötta medarbetare när belastningen är hög. De vanligaste ärendena idag består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i kundtjänstteamet som jobbar i tätt samarbete med varandra.
Om Företaget Företaget driver en delningsplattform där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. I nuläget finns företaget på den Svenska och Norska marknaden och lanseras även i Finland.
Din profil Du är liksom vi positiv och energisk. Vi tror starkt på att man jobbar bäst tillsammans, så en utpräglad teamperson kommer trivas bäst att arbeta med oss.
Norska och svenska som modersmål eller motsvarande nivå och uttrycker sig väl i såväl tal som skrift
God IT- och systemvana
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service
Nyfiken och drivs av såväl kundnöjdhet som strukturerat och målmedvetet förbättringsarbete, för att skapa en bra miljö och kundtjänst.
Övrig information Start: April 2022 till September 2022. Omfattning: Heltid. Plats: Uppsala. Lön: Enligt överenskommelse.
På Uppstuk sätter vi dig som medarbetare först, skapar oss en förståelse för vad som driver dig och matchar dig med ditt drömjobb!
I och med GDPR tar vi tyvärr inte emot ansökningar per mail.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johannes Wessman
072 - 545 87 00
Ida Söderqvist
0736545797