Norsktalande Kundservice

Norsktalande Kundservice

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
Talar du norska, samt brinner för kundservice? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Till vår kund K2C in Sweden AB söker vi personer som vill jobba inom kundservice i Helsingborg, med start i april.

Sökord: Kundservice, K2C, Service, Norsktalande

Om verksamheten
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Deras samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. De erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med deras skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branschen där de hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året.

Mer om tjänsten
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till kunderna. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Främsta så kommer du att kommunicera med kunderna via telefon och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.


Din profil
För att trivas i rollen ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. I en bransch som ständigt utvecklas krävs det att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska, samt på norska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöten. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning. Du har god datavana. KRAV PÅ ATT VARA FLYTANDE PÅ NORSKA I TAL OCH SKRIFT.


Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2021
  • Ansök senast: 10 mars 2021

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024