OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du bilintresserad och talar norska?Då har du chansen att vara med och bygga upp en ny nordisk kundservice för bilföretaget Renault.Detta är ett nytt spännande uppdrag som ger dig chansen att var med från början och utveckla kundservicen.Du kommer i din roll som kommunikatör främst att arbeta med att svara på inkommande samtal samt även hantera inkommande kundärenden via mail, fax och brev.Det kommer vara varierande frågor rörande bilmodeller, vart närmaste verkstad ligger, reservdelar, garantier med mera.Du kommer att genomgå en utbildning (UTBILDNINGSTART 10/12) för att lära dig allt om uppdraget.Du bör kunna uttrycka dig på svenska och engelska.Samtalen besvaras för respektive land som kunderna ringer in på.Vi tror även att du har ett bilintresse och datavana. Vi har 5 platser till utbildningsstarten tisdagen 11/12 så skicka din ansökan omgående!Vi söker dig som är: - serviceminded och har god problemlösningsförmåga - kommunikativ och lyhörd - initiativrik samt lätt har för att samarbeta - bilintresserad Skicka in din ansökan märkt med "Renault" omgående rekrytering sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman