OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Den norska marknaden växer så det knakar och vi söker därför fler norsktalande kundservicestjärnor till olika typer av anställningsformer och arbetsort. Vi söker dig som vill jobba:
- Heltid eller deltid
- På plats i Göteborg eller på distans (hemifrån)
- Julperioden (november-januari) eller längre
Du anger i enkäten på ansökningssidan hur just du vill jobba. För oss är det viktigaste att du jobbar så som passar dig bäst. Nöjda medarbetare ger nöjda kunder!
Vårt norska team består av 11 härliga medarbetare som alla pratar och skriver flytande norska. Ungefär hälften av teamet kan svenska, några har lärt sig det under sin anställning hos oss. De har olika erfarenheter från arbetslivet, men den gemensamma nämnaren är att alla tidigare har jobbat med service gentemot kund på ett eller annat sätt. De är mål- och serviceinriktade, har ett lösningsorienterat förhållningssätt och är initiativtagande. För oss är det viktigt att du besitter liknande erfarenhet och egenskaper. Detta ger oss alla förutsättningar att ge våra kunder den bästa servicen i branschen.
Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen
Vi som företag erbjuder dig:
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
- Karriärmöjligheter
- Friskvårdsbidrag för tillsvidareanställda
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Kollektivavtal
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Praktisk information och upplägg
- Start: 2/11, 9/11 eller 16/11
- Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) alt. Deltid (från 8-32 timmar per vecka)
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111, eller på distans (hemifrån)
- Vid frågor kontakta: Nicole Berger, via nicole.berger@jollyroom.se
Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från samtliga rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240