OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BNP Paribas Cardif – försäkringsbolaget i en föränderlig värld. Genom förståelse för våra samarbetspartners kärnaffär och behov, erbjuder vi skräddarsydda försäkringslösningar och skapar mervärde för våra partners – alltid med kunden i fokus. BNP Paribas Cardif Nordics försäkringsverksamhet är en del av bankkoncernen BNP Paribas som är en av Europas ledande aktörer inom bank-och finanstjänster.
Vi söker nu dig som är norsktalande och som alltid har kunden i fokus – du som delar vårt engagemang och vår känsla för ansvarstagande! Kan du vara vår nya norsktalande kundservicemedarbetare?
Som kundservicemedarbetare kommer du…
…arbeta mot vår norska marknad och ha daglig kontakt med kunder och samarbetspartner. Du kommer att vara en del av ett härligt gäng och jobba tillsammans med de andra medarbetarna på både den svenska och danska kundservicen. Dina arbetsuppgifter kommer att vara att besvara inkommande telefonsamtal och mejl. Du kommer också att administrera och registrera försäkringsansökningar samt andra administrativa uppgifter som förekommer på avdelningen.
Vi söker dig som...
… är positiv och trivs med att arbeta i ett växlande tempo. För att trivas i rollen har du lätt för att anpassa dig efter rådande situation och hjälper till där det behövs. Du kommer att arbeta både individuellt och i team och det är därför viktigt att du vågar fatta egna beslut och samtidigt är en lagspelare. Vi ser också att du är noggrann, strukturerad och metodisk i ditt sätt att arbeta och har ett stort resultat- och kundfokus.
Våra önskemål till dig:
Erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom kundservice
Norska - flytande i tal och skrift
Engelska – god förståelse i tal och skrift
Meriterande om du dessutom har erfarenhet från försäkringsbranschen och/eller försäkringsutbildning
Meriterande är också om du behärskar svenska i tal och skrift
Varför BNP Paribas Cardif?
Tänk dig en organisation, tillräcklig liten för att utvecklas men tillräckligt stor för att hantera förändringar. Hos oss på BNP Paribas Cardif, genomsyrar affärsutveckling allt vi gör och vi uppmuntrar ständigt till innovativt tänkande. Med ca 130 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark, utvecklar och tillhandahåller vi personriskförsäkringar på den nordiska marknaden via banker och finansbolag. Hos oss får du möjligheten att kliva in i en spännande expansiv fas i ett internationellt företag med en mångkulturell miljö. Här får du möjlighet att påverka med din erfarenhet och expertis samt arbeta med engagerade och härliga kollegor.
Vi erbjuder dessutom förmånlig pensionsplan, friskvårdsbidrag, flytande arbetsfria dagar, träning på betald arbetstid, Benify förmånsportal, kompetensutveckling samt sociala aktiviteter och tillställningar.
För mer information se www.bnpparibarcardif.se eller på Linkedin #BNPParibasCardifNordic
Mer om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Helena Högström, Operations Manager, Customer Service, helena.hogstrom@bnpparibascardif.com.
Du är välkommen med din ansökan till vår jobbportal, via länken nedan. Sista ansökningsdag är den 7:e februari. Tveka inte att skicka din ansökan redan idag. Då urvalsprocesser och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen): Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.