OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Kundservicemedarbetare på Arom-dekor Kemi AB kommer du övergripande att arbeta med den Norska marknadens kundsupport. Du kommer ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal och mejl gällande Arom-dekors produkter. I rollen ingår även att administrera och hantera ärenden såsom fakturering, besvara frågor på olika plattformar, ge kunder råd och utveckla relationer med befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
• Ta emot och registrera kunders beställningar och förfrågningar främst via telefon och e-post
• Stötta säljare med beställningar och frågor
• Aktivt bidra till ökad försäljning av Arom-dekors produkter
• Starta och delta i projekt
• Reklamationshantering
• Övrig administration
Du kommer ingå i ett kundserviceteam men jobbar även tätt med säljavdelningen och produktion.
Tjänsten är på heltid, dagtid måndag-fredag med placering i Arom-dekors fina lokaler i Lockryd.
Om bolaget
Arom-dekor Kemi AB är en ledande totalleverantör av det kväveoxidreducerande AdBlue® och andra fordonskemikalier till den Nordiska transportsektorn. Genom att själva kontrollera hela kedjan från produktion till förpackning och leverans kan vi i alla lägen garantera en jämn och hög kvalitet. Vi erbjuder även utvalda kemikaliesortiment till industrin och konsumentmarknaden.
Arom-dekor Kemi AB är ett företag i stark tillväxt. Antalet anställda är idag 55 personer med en omsättning på ca 300 MSEK. Idag är Sverige, Norge och Finland Arom-dekor Kemis hemmamarknader. Vår vision är att alltid vara det naturliga valet för alla intressenter- alltid i framkant! Våra kärnvärden är Flexibilitet, Personliga, Utvecklande, Respekt och Mångfald.
Arom-dekor Kemis filosofi är att erbjuda varje kund en optimal helhetslösning. Genom egen produktion, flexibla förpackningsmöjligheter och skräddarsydd distribution är förutsättningarna maximala. Vi är en lyhörd totalleverantör som sätter kunden i förarsätet.
Läs mer om bolaget på aromdekor.se
Om dig
Vi söker dig som är norsktalande och har erfarenhet inom kundtjänst/kundservice/administrativt arbete. Du är engagerad och professionell i din yrkesroll och gillar mötet med andra människor. Du drivs av att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan, vill du nyfiket och målinriktat lära dig mer om det. Har du även erfarenhet utav utgående försäljning till befintliga kunder är detta meriterande. Vi ser gärna att du är en person som gillar att ta ansvar samt att vara med och utveckla olika projekt som berör kundsupporten.
Krav
• Gymnasiekompetens eller motsvarande
• Goda kunskaper i Office-paketet och erfarenhet att jobba i affärssystem
• God förmåga att kommunicera i skrift och tal på norska, svenska och engelska
Meriterande
• Erfarenhet av affärssystemet Monitor G5
Du är självgående som person och har förmågan att planera upplägget på dina arbetsuppgifter. Eftersom en stor del av arbetsuppgifterna innebär administration i Arom-dekors affärssystem, ser vi att du är noggrann och ansvarstagande.
Välkommen med din ansökan!
Ansökan
Ansökan sker på speedgroup.se, tryck på annonsens ansök-knapp och följ instruktionerna. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta rekryteringskonsult Göran Karlsson på goran.karlsson@speedgroup.se
Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag!
____
Sökord: Kundservice, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, Administratör, administration, orderhandläggare, norska, norsktalande
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder
Johannes Hedlund
Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson
Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren
Andreas Tärnegård