OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Memira Eyecenter har ett komplett erbjudande inom synkorrigering och ögonsjukvård. Vi har samlat ögonläkare, kirurger, specialutbildade optiker, ortoptister och sjuksköterskor som jobbar tätt tillsammans på någon av våra 60 kliniker. Vi är Skandinaviens ledande aktör inom ögonlaser och linsbyten och nu växer vi snabbt inom ögonsjukvård, både offentligt och privat finansierad. Memirakoncernen omsätter idag ca 600 MSEK och är ca 300 anställda i Sverige, Norge, Danmark och Nederländerna. Memira Eyecenters är ”the eye partner for life’ genom att samla allt för ögat under ett och samma tak och att driva utvecklingen inom ögonvården.
OM ROLLEN
Vi söker en till stjärna till vår norska kundservice. Du kommer hantera inkommande samtal samt utgående screeningsamtal inför ett besök hos oss. Här får du umgås med fantastiska kollegor och arbeta i en härlig och bra arbetsmiljö där det alltid finns frukost, kaffe och frukt. På kontoret i Solna sitter Kundservice, HR, IT, Ekonomi, Marknad med flera och vi sitter vägg i vägg med våra två kliniker Ögonmottagningen och Ögonkliniken.
Memira erbjuder synkorrigerande kirurgi som ger våra kunder frihet utan glasögon och linser. I rollen som kundansvarig på kundservice kommer du att bland annat:
· Boka in undersökningar, operationstider och återbesök
· Svara på kundernas frågor inför och efter besök på våra kliniker
· Screena potentiella kunder utifrån en given mall, inför undersökning på klinik.
· Bidra till ökad försäljning och utveckling av Memiras Kundservie
För att lyckas krävs ett intresse för människor, försäljning och stor servicekänsla. Anställningen inleds med en gedigen introduktionsutbildning för att du på bästa möjliga sätt ska komma in i arbetet.
Ort: Solna, Eye Center of Excellence
Omfattning: Heltid. Kundservice har öppet vardagar mellan kl. 8-16.30
VEM ÄR DU?
Som person är du social, ihärdig och relationsskapande. Du har hög servicenivå, organisationsförmåga och lätt för att prioritera inkomna uppgifter. Du är beredd att jobba hårt för att nå framgång.
Vi ser gärna att du har:
· Erfarenhet av försäljning eller kundservice
· Vårderfarenhet eller optikerfarenhet
· Minst gymnasieexamen
· Flytande tal och skrift i norska
· God kunskap i engelska
VAD ERBJUDER VI?
Vi ger dig möjligheten att arbeta på ett företag som är världsledande inom linsbyten (RLE) med enastående kliniska resultat. Du får vara en del av vår framtida utveckling och den spännande resa vi har framför oss.
Som kundservicemedarbetare på Memira arbetar du i en organisation som är mitt i en inflytelserik och ständigt utvecklande bransch. Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb och därför vill vi också ge dem det bästa. Som medarbetare på Memira får du förmåner som bland annat:
· Kompetens inom refraktiv kirurgi
· En företagskultur med stark gemenskap
· 6 veckor semester per år
· Förskottssemester
· Möjlighet att påverka dina arbetstider
· Friskvårdsbidrag
· Förmånsportal med många fina och relevanta erbjudanden, allt ifrån aktiviteter och tjänster till rabatter
· Tjänstepension, trygghets- och livförsäkring
· Sjukvårdsförsäkring via EuroAccident
· Föräldralön
Ta chansen att söka tjänsten direkt !
För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se
Välkommen med din ansökan!