OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare till Norsk Postkodelotteri
Nu söker vi en Kundservicemedarbetare till Norsk Postkodelotteri.
Är du rätt person för att ge våra kunder fantastisk service och vinnarkänsla? Kommunicerar du bra på norska i tal och skrift och tycker om att hjälpa kunder?
Vill du tillhöra en gemenskap där allas bidrag är viktigt när det handlar om att bemöta och behålla kunden, och att samtidigt skapa en schysst stämning på avdelningen? Är du bra på att inge förtroende, kommunicera och har en vilja att utvecklas som person och medarbetare?
Då kommer du att trivas tillsammans med oss!
Arbetsbeskrivning:
Att ge toppservice till det Norska Postkodelotteriets befintliga och potentiella kunder via telefon och mail.
Besvara frågor om vinster, vår webbplats, fakturor och andra ärenden gällande aktiviteter som är aktuella för lotteriet.
Andra administrativa uppgifter.
Lotteriets kunder bor i Norge och vi vill skapa de bästa förutsättningarna till en god kundkommunikation med dem.
Vi söker nu dig som
Brinner för att ge exceptionell service
Tycker om att ha varierande uppgifter och jobba mot uppsatta mål.
Besitter en fingertoppskänsla hur man handskas med olika typer av kunder.
Arbetar strukturerat
Avslutad Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i Norska
Du är kommunikativ och lösningsfokuserad. Kunderna som ringer in kan vara glada, undrande, pratsamma, arga eller lyckliga. Oavsett deras humör eller inställning så möter du dem alltid på ett professionellt sätt. Du ska känna dig trygg i att skilja på känsla och fakta.
Som person är du noggrann, strukturerad och kan ta egna initiativ. Ibland är det högt tryck och många som ringer in samtidigt, och då klarar du att fokusera på uppgiften och tillsammans med dina kollegor gör ni ert bästa för att ta hand om våra kunder.
Tjänsten innefattar även att bemöta de kunder som vill avsluta sin lottprenumeration. Ditt jobb blir att hitta långsiktiga lösningar så att de väljer att stanna kvar i Norsk Postkodelotteri.
Du gillar och tycker det är inspirerande att arbeta mot uppsatta mål då vi mäter det mesta i vårt arbete. För den här rollen behöver du erfarenhet från något serviceyrke så som försäljning, kundservice eller annan liknande roll.
Din nya arbetsplats
Teamet som arbetar med Norsk Postkodelotteri är idag ingen stor grupp men vi arbetar nära ett glatt kundservicegäng av ca 40 kollegor som arbetar med Svenska Postkodlotteriets kunder då vi sitter i samma lokaler.
Tillsammans med Svenska Postkodlotteriet blir du en del av en utvecklande verksamhet som uppmuntrar nya idéer och initiativ. Här finns mycket kunskap och många olika kompetenser – du får med andra ord kollegor att lära dig massor av. Vi är ett företag som tar samhällsansvar och som tänker långsiktigt och hållbart. Till exempel klimatkompenserar vi genom hela vår affär och arbetar aktivt för att ha en inkluderande företagskultur där alla får synas, höras och känna sig trygga.
Det här låter väl kul?
Härligt! Vi gör urval och intervjuer löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Arbetstid: vardagar 8.00 – 17.00
Omfattning: Heltid med start omgående.
I denna rekrytering så samarbetar Novamedia med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor kring tjänsten vänligen kontakta Amir på : amir@kraftsam.se
Varmt välkommen med ditt CV!