OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss på Qliro. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll där du hittar lösningar på problem, svarar på frågor och informerar om tjänster och produkter, samt agerar ”kundens röst” inom företaget. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med målet att överträffa kundens förväntningar och leverera service i världsklass. Du är ansvarstagande och gillar att arbeta mot personliga mål och kan bidra till teamets prestationer och välmående.
Då vi befinner oss i en snabbväxande fas innebär det att du är en person som har lätt för att fatta egna beslut, tar ett stort ansvar och arbetar för att förbättra och förenkla rutiner med kunden i fokus. Tidigare erfarenhet av service och försäljning är meriterande.
Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll.
Din roll hos Qliro:
I din roll som norsktalande kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att svara på frågor från våra norska slutkunder och handlare, både över telefon, via vår chatt och per mail. Du kommer även ha kontakt med våra danska och svenska kunder vid behov.
Tillsammans jobbar vi för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och våra handlare. Vi jobbar ständigt för att skapa ett mervärde för våra kunder och därför är det viktigt att du är driven och engagerad, trivs med ett högt tempo och att du brinner för service.
Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan.