OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jollyroom.se är Sveriges största barn- och babybutik på nätet. Vi har marknadens största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare skall vi ta en ledande position inom näthandel av barn- och babyprodukter i Norden.
I Jollyroom kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. År 1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i Norden, med cirka 400 anställda och en omsättning på 4,5 mdkr. Den första januari 2011 lanserade vi Jollyroom.se och på knappt ett år blev vi ledande näthandlare i Sverige inom barn- och baby. Vi har sedan dess lanserat vår norska samt danska nätbutik och snart går vi live med vår finska.
Jollyroom är ett företag med stora ambitioner och högt satta mål. Vi har en ung åldersgrupp, vi hittar på aktiviteter tillsammans och har roligt. Vi har en jämn fördelning mellan kvinnor och män internt, även på ledande positioner. Det är högt till tak och ofta skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster samt ta kliv på karriärstegen. Vi vill vara arbetsplatsen som stimulerar och hjälper våra medarbetare att lyckas och utvecklas i sina roller.
En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utmana branschen tillsammans med oss.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi söker nu efter ytterligare en kundtjänstmedarbetare som skall arbeta med våra norska kunder. Kundservice- och säljavdelningen ansvarar för kundservice, försäljning och en hämtbutik. Arbetsuppgifter:
- Svara på kundfrågor per telefon och e-post
- Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår hämtbutik
- Arbeta med försäljning gentemot våra norska kunder
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och effektivisera avdelningen.
Du rapporterar till kundservicechef.
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som talar norska samt mycket goda kunskaper i svenska. Du skriver och talar flytande norska. Du har arbetserfarenhet från service och handel. Du är en van datoranvändare som trivs att arbeta med datorn och telefonen som verktyg. Du är snabb på tangenterna och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem.
Som person är du pedagogisk och orädd i mötet med nya människor. Du brinner för service och är en initiativtagare som sporras av ansvar och högt satta mål. Du är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.
Upplägg och ansökan:
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
- Placering: Mölndal
- Arbetstider: Vardagar kl. 09-18
- Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se
- Kontakt: Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se
- Ange referens på ansökan: Norsktalande kundservice
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Terese Fernbring
Personalansvarig Terese Fernbring
Terese Fernbring
HR assistent Nicole Berger
Nicole Berger
HR Generalist Louise Bichler
HR Nicole Berger
Personalchef Terese Fernbring
HR Chef Terese Fernbring
Personalchef Terese Fernbring
0739808240