OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på norska? Då kan det vara dig vi söker! Läs vidare så får du veta mer om hur en roll som kundservicemedarbetare på Sonat kan se ut.
Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice
Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.
Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.
Anställningsformer
Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning
Start
Enligt överenskommelse
Placering
Fabriksgatan 24, Örebro
Arbetstider
Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar (18-22).
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Amanda Johansson på 070 688 69 00.