Norsktalande kundservicemedarbetare inom retail

Norsktalande kundservicemedarbetare inom retail

Arbetsbeskrivning

Norsktalande kundservicemedarbetare inom Retail

Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på norska? Just nu söker vi i vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail.

Arbetsbeskrivning
Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, reklamationer, kampanjer, betalningar, kreditering av fakturor och allt som kan tänkas däremellan. Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Bakgrund
Vi söker dig som visat stort engagemang för ditt arbete och för teamets gemensamma mål. Vi ser att du är en lagspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.

För tjänsten krävs att du: Talar och skriver flytande norska, svenska och engelska
Har tidigare erfarenhet av kundservice (starkt meriterande)
Har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system, exempelvis Office365, ärendehanteringssystem eller affärssystem

Övrig information
På den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag, förmånliga priset på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.

Tjänsten är en rekrytering direkt till vår kund, som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader. Mer information kring företaget ges vid senare tillfälle. 

Arbetstid: Vardagar 8–17.
Placering: Gärna i Örebro men det finns möjlighet till distansarbete. Bor du på annan ort än Örebro och har möjlighet till distansarbete är du välkommen att skicka in din ansökan.
Tillträde: Omgående

Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta terese.hammargren@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via mejl på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!


Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024