Norsktalande kundservicemedarbetare på distans

Norsktalande kundservicemedarbetare på distans

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu norsktalande kundservicemedarbetare som brinner för service och vill jobba hemifrån med frågor inom trädgård och växter.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta på Kundservice med att upprätthålla höga servicenivåer och möta kunderna med ett leende i telefon, mejl, sociala medier och på hemsidan. Som kundservicemedarbetare är ditt huvudfokus att ge kunder så fantastiska upplevelser att företaget blir det självklara valet för växt- och trädgårdsshopping. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter är bland annat:  Frågor inför eller efter ett E-handelsköp
Sälj och produktrekommendationer
Kundklubbsfrågor
Information om sortimentet

Vi söker dig som 
Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
Är en förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
Du ska ha bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift i det norska språket
God dator- och systemvana 
Är en team- och tävlingsmänniska och har inställningen att inget är omöjligt
Är självgående och initiativtagande 

Det är meriterande om du har kunskap eller ett genuint intresse om växter/trädgård. 

Har du nära till skratt, tycker om att göra det lilla extra för kunden och bjuda på dig själv kommer du att trivas bra i denna roll! 


Övrig information 

Tjänsten är en visstidsanställning från 3 maj till och med mitten av juli 2021 med möjlighet till förlängning. 

Arbetet kommer att ske på distans. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linn Ståhl på linn.stahl@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2021
  • Ansök senast: 11 maj 2021

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024