Norsktalande kundservicemedarbetare sökes till snabbväxande bolag

Norsktalande kundservicemedarbetare sökes till snabbväxande bolag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Talar du norska eller har spenderat en längre tid i Norge? I rollen som kundservicemedarbetare kommer du huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från företagets norska och svenska kunder. Då du dagligen har kontakt med företagets kunder kommer du att fungera som deras ambassadör. Arbetsuppgifterna består i att hjälpa kunder via telefon och mail med ärenden av olika karaktär, men innefattar till största delen faktura- och avtalsfrågor. Stor del av arbetet är personliga kontakter med tekniker, partners och kunder via telefon och mail. Arbetstiderna är vardagar 08:00 – 17:00 och arbetsplatsen ligger vid Telefonplan.

Du kommer ingå i ett professionellt team, där du kommer vara en viktig spelare för att bygga upp ett kundserviceteam med ambitionen att skapa en kultur som präglas av engagemang och teamwork med fokus på kundnöjdhet. Tempot i kundservicen kan variera och du är van vid att hantera intensiva perioder likaväl som att ta initiativ till utvecklingsmöjligheter när arbetsbelastningen är lägre.

Detta är en inledande konsultroll där du anställs av 2Complete, goda möjligheter finns till direktanställning hos kund efter 6 månader. Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från någon typ av serviceyrke och är bekväm med att tala och skriva på norska (är det ditt modersmål är detta meriterande, men inte ett krav) eller svenska samt engelska. Du tycker om att ha kundkontakt, har ett stort fokus på god service och har ett tekniskt intresse. Du är en god kommunikatör som förstår kundens behov och är prestigelös och ödmjuk. Om du tidigare har arbetat i Salesforce och NAV eller liknande system är detta meriterande.

Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvariga rekryterare Joel Claeson på telefon 070-497 55 18 / joel@2complete.se eller Malin Ryholt på telefon 076-875 11 46 / malin@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024