OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vårt trevliga kundföretag i Sollentuna söker vi nu en norsktalande kundservicemedarbetare till ett familjärt och positivt team. I arbetsuppgifterna ingår kundservice gällande företagets produkter, både via telefon och mail. Du kommer ansvara för kunder i Norge. Tjänsten är på heltid med arbetstiderna 08.00 - 16.30.
Du kommer bland annat arbeta med:
• Orderhantering via en kundportal
• Uppföljning av beställningar, e-post och telefon
• Ärendehantering
• Samarbete och kontakt med kolleger i andra stödfunktioner och säljorganisationer i olika länder
• Kundkontakt via telefon, e-post eller andra medier
Vem är du?
Vi ser gärna att du har följande bakgrund för att trivas i rollen hos 3M:
• Tidigare erfarenhet inom kundservice
• Norska flytande i tal och skrift
• Erfarenhet av affärssystemet SAP och Salesforce är mycket meriterande
• Engelska flytande i tal och skrift
Vi tror att du är en person med positiv energi som alltid stöttar och hjälper till i teamet när det behövs. Vidare är du serviceinriktad, motiveras av ansvar, arbetar bra såväl självständigt som i team och har rätt inställning.
Vår kund
Vår kund är ett stort globalt företag med kontor i flera länder. De har en stor bredd på sina produkter och bidrar till global utveckling genom miljöskydd, företagsansvar, ekonomiska framsteg samt socialt ansvar. Med effektivisering och automatisering så hjälper vår kund personer och företag över hela världen.
Sökord: Kundservice, SAP, norska, norsktalande