Norsktalande Kundservicemedarbetare till e-handelsbolag

Arbetsbeskrivning

Norsktalande Kundservicemedarbetare till e-handelsbolag

Proffsmagasinet är Sveriges ledande e-handel inom verktyg, laser- & mätinstrument och andra byggrelaterade produkter. Det viktigaste för Proffsmagasinet är, förutom att erbjuda kvalitetsinstrument till bra priser, deras tillgänglighet. Målsättningen är att kunden aldrig ska behöva vänta.

Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion i detta arbete. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll, där du både löser kunders problem, svarar på frågor och arbetar med att hitta den produkt som är rätt för den enskilda kunden.

För att bli framgångsrik med detta behövs ingen tidigare erfarenhet – allt hänger istället på din inställning och personlighet. Om du tycker om ett högt tempo, får en kick av att lösa problem, är självständig och har gott självförtroende tror vi att det är en bra början. Har du ett intresse av liknande produkter hjälper det också till, men det är inget krav. Vi utbildar dig i allt från samtalsteknik, hur du hanterar svåra samtal till hur du kommunicerar i skrift. Kunskaper som är bra att ha både privat och i arbetslivet, nu såväl som i framtiden.  

Om arbetsplatsen – och mer om tjänsten

Proffsmagasinet flyttar i dagarna till nya, fräscha lokaler på kilabergsvägen i Aspudden. Arbetsplatsen präglas av hög energi och en rolig arbetsmiljö där alla gör sitt bästa för att kunden ska bli nöjd.  

Kundserviceavdelningen består i dag av cirka 20 medarbetare. På avdelningen besvarar man frågor gällande lager, leverans, fakturor samt informerar kunder om de olika produkterna i sortimentet. Proffsmagasinets kunder består både av privatpersoner och företag och har många återkommande kunder, vilket gör att kundnöjdheten och kundvården står i fokus.

Tjänsten är på heltid med start omgående, arbetstiderna är kontorstider vardagar. För denna tjänst är det ett krav att du är flytande i norska, både i tal och skrift.

Hur ansöker jag?

Vill du bli en del av kundserviceavdelningen på Proffsmagasinet? Vi hoppas det! Första steget är då att registrera ditt CV och att göra vårt servicetest på www.workz.se. Därefter hör vi av oss med nästa steg – och förhoppningsvis ett erbjudande om anställning. Skulle du mot förmodan inte platsa på Proffsmagasinet finns det goda chanser att vi har andra uppdrag som passar just dig och dina preferenser ännu bättre.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 23 september 2018

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024