OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Axon Profil är ett snabbväxande e-handelsföretag inom försäljning av profilprodukter. Vi har försäljning i nio europeiska länder och hos pratas lika många språk. Hos oss får du bland annat:
• En spännande och utvecklande tjänst som ger stort utrymme för eget ansvar i ett ungt och snabbväxande e-handelsbolag
• En dynamisk och internationell arbetsplats med unga och framåt kollegor. Vår arbetsmiljö är fartfylld och stämningen entreprenöriell
• Härligt kontor! Vi sitter i moderna co-working-lokaler i Malmö
• Ett bonussystem utöver den fasta lönen. I takt med att företaget växer kommer möjligheten att avancera vara stor för den med ambition, kunskap och vilja
• Friskvårdsbidrag, fredagsfrukost, pensionspaket och andra förmåner
• Du har en serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något vi värderar högt då vår målsättning är att alltid ge kunden den bästa servicen
• Du har ett välutvecklat norskt språk i tal och skrift. Du bör behärska engelska väl
Som kundservicemedarbetare Norge hos Axon Profil kommer du att hjälpa gamla och nya norska kunder med deras frågor och beställningar. Genom att ge bästa tänkbara service bygger vi goda relationer till våra norska kunder och över tid ökad försäljning. Tjänsten innefattar ett tydligt säljfokus vilket förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning.
Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att ha en nyckelroll i företaget och vi vill att du skall växa med oss!
Vad du kommer att göra:
• Din titel kommer vara Account Manager med inriktning mot Norge och du kommer att spela en central roll i vår säljverksamhet genom att bygga långsiktiga relationer med våra norska kunder och leverantörer
• Bistå våra norska kunder med service i form av offerter, skisser och andra säljfrämjande åtgärder
• Vara kundens kontakt under hela orderprocessen
• Föra fortlöpande dialog med våra leverantörer i Sverige och utomlands
• Ansvara för landet i frågas kvartalsvisa försäljningsresultat