OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hungrig på kunskap och beredd på att jobba hårt? Har du drivkraften att jobba emot mål och är en person som ser framåt och möjligheter? Talar du och skriver norska obehindrat? Då är detta för dig!
I rollen som First line support kundservicemedarbetare är du tillsammans med dina kollegor med och ger support och service och hanterar inkommande samtal. Du tar emot ärenden via telefon och mail. Samtalen kan vara ärenden som främst består av tekniska problem, abonnemang, klagomål och diverse supportärenden.
Väldigt varierande ärenden där det krävs att man är lösningsorienterad och upprätthåller professionellt bemötande med kunderna och huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.
- Jobba emot mål och ta emot kundrelationer
- Besvara mail och chatt även på Norska
- Felsöka, prioritera och styra ärenden rätt
- Hantera ärenden via e-post och telefon
- Samarbete med kollegor i stöttning av ärenden
Kvalifikation och egenskaper
Har du erfarenhet inom kundtjänst eller liknande administrativa tjänster är det meriterande. Vi tror att du som söker är utåtriktad, serviceinriktad och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare har du bra prioriteringsförmåga samt ska behärska svenska obehindrat.
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare har du en administrativ ådra, är driftig och trivs i en roll där du ansvarar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera god service i en social miljö och har en förmåga att organisera dina dagar på ett effektivt sätt. Utbildning kommer ges internt.
Övrigt
Start: 3 Januari- 15 Mars, med god möjlighet till förlängning
Omfattning: heltid
Arbetstid:12:00-22:00 mån-fre samt lördagar och söndagar . OB ersättning tillkommer
Plats: Stockholm