Norsktalande kundservicemedarbetare till fordonsindustrin!

Norsktalande kundservicemedarbetare till fordonsindustrin!

Arbetsbeskrivning

Har du arbetslivserfarenhet inom service? Trivs du bra med att använda datorn och telefon som främsta arbetsverktyg? Är du social, driven, serviceminded samt pratar norska? Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare för framtida uppdrag till våra kunder i Göteborgsområdet!

Om tjänsten

Ditt ansvarsområde innebär att hjälpa kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära:
- Hantering av kundärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier.
- Proaktivt försäljningsarbete genom att fånga upp leads från inkommande ärenden
- Ta emot, ansvara för och hantera feedback från kunder
- Löpande förbättringsarbeten av arbetssätt och processer

De uppdrag vi får in är på små, mellanstora eller större globala kunder i Göteborgsområdet. Tjänsterna på ofta fortlöpande på heltid. Du kommer att ha ett varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider.

Observera att vi genom denna annons endast söker dig som är norsktalande!

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, gärna inom kundtjänst eller försäljning. Eftersom du kommer att hantera kundärenden globalt är det väsentligt att du behärskar engelska flytande i tal och skrift. I denna roll önskar vi även att du har god kunskap i norska, både i tal och skrift. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system. Meriterande är erfarenhet inom Salesforce eller andra CRM-system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Vidare är du en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta i team. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2024
  • Ansök senast: 18 april 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024