OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Klarnas kundserviceavdelning mål är att ge service i världsklass. Vi fortsätter att växa, både på nya och befintliga marknader. För att klara de höga servicekraven som våra kunder ställer behöver vi förstärka Customer Service med en ny driven medarbetare med norskakunskaper.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du leverera service till våra kunder genom telefon och mail. Du kommer också vara delaktig i olika projekt för att öka kundnöjdhet och förbättra befintliga rutiner.
För att lyckas i rollen ser vi att du är effektiv, social och ambitiös. Du drivs av att göra det lilla extra och gillar att anta nya utmaningar. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från kundtjänst eller liknande. Då du kommer jobba med de Nordiska länderna ser vi att du kan hantera det norska spårket obehindrat. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, ytterligare språkkunskaper är ett plus.
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du ska inte jobba för Klarna, du kommer jobba med Klarna.
Vid frågor, kontakta Linnea Martinelle linnea.martinelle@klarna.com . Vi rekommenderar att du ansöker så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande.
Kontor
Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Klara Westling
Aviad Tamir
070-161 26 91