OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en tydlig administrativ ådra och har en simultanförmåga utöver det vanliga? Talar du dessutom flytande norska, är klädesintresserad och bra på att lära dig system? Då har vi möjligheten för dig!
Vår kund expanderar och därför söker vi nu omgående en norsktalande Kundservicemedarbetare/Administratör till deras nyöppnade norska avdelning. Vår kund är en framstående och stor aktör inom modebranschen och har kontor beläget i utkanten av Malmö. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående - varför vi gärna emotser din ansökan så fort som möjligt. Uppdraget är på heltid med mycket goda möjligheter till anställning direkt hos vår uppdragsgivare. Detta är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av TEMP-TEAM men arbeta som konsult hos vår kund.
Företagspresentation
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Tjänstebeskrivning
Som Kundservicemedarbetare/Administratör kommer du framförallt att från kontoret supportera företagets norska butiker och kollegor i olika serviceärenden per telefon och mail. Du kommer att ha en varierande och intressant roll där du är behjälplig i alltifrån ordermottagning och sedvanliga kundtjänst-arbetsuppgifter till reklammationsärenden och fakturering. Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
- Har Administratörs- och Serviceerfarenhet. Vana av arbete med ordermottagning ses även som meriterande.
- Behärskar Officepaketet och har god vana av olika system
- Talar- och skriver flytande norska
- Vana av enklare ekonomirelaterade arbetsuppgifter såsom fakturering, kundreskontran och inkassoärenden
- Du har som minst fullgjord gymnasieutbildning.
Egenskaper
Som person tror vi att du är öppen, positiv och prestigelös. Du är självklart serviceminded och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service. För att lyckas i tjänsten tror vi även att du är van vid ett högt tempo, har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter och har god simultanförmåga.
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval till tjänsten och vi ser gärna att du skickar din ansökan redan idag för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Tjänsten är beräknad att starta i slutet av Augusti/början av September. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson eller Daniel Hilvardén på telefonnummer 040-6110770. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Lindström
Daniel Hilvardén
Johanna Herrlander
Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck
Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen