Norsktalande kundservicemedarbetare till NutraQ

Norsktalande kundservicemedarbetare till NutraQ

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Pratar du norska, har en passion för att hjälpa människor och vill jobba i en dynamisk miljö? Då kan detta vara rollen för dig!

NutraQ söker efter två norsktalande kundservicemedarbetare till deras kontor i Trollhättan. Här blir du en del av ett härligt team på ett snabbväxande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. NutraQ har flera år i rad fått utmärkelsen Great Place to Work, här hjälps man åt och har kul tillsammans.

Deras nya fräscha kontor ligger på Innovatum i Trollhättan, hit tar du dig enkelt med tåg eller buss. På kontoret i Trollhättan kommer du att tillhöra det norska kundserviceteamet och jobba tillsammans med en sammansvetsad grupp på 7 personer. Ni kommer även ha ett tätt samarbete med det svenska och danska teamet, tillika med övriga delar av organisationen.

Detta uppdrag sträcker sig med start omgående/senast i juni fram till slutet på augusti med mycket goda chanser till förlängning på deltid eller heltid. 

Om rollen som kundservicemedarbetare på NutraQ

Som kundservicemedarbetare på NutraQ kan du förvänta dig en varierad arbetsdag, du kommer vara första kontaktpunkten mot kunder som behöver hjälp och rådgivning kring NutraQs olika produkter. NutraQ har flera olika varumärken som Olso Skin Lab, VitaeLab, Edge of Arctic och Vesterålens. Med god kommunikationsförmåga och en fingertoppskänsla för service kommer du se till att kunderna får bästa möjliga hjälp och rådgivning.

Du kommer även få möjlighet att jobba med försäljningsaktiviteter och bidra med att engagera NutraQs norska målgrupp och stärka kundupplevelsen i flera delar av kundresan. Huvuduppdraget blir att ge kundservice i världsklass samt att minska kundbortfall.

Dina arbetsuppgifter

• Ge rådgivning och support till NutraQs norska kunder via telefon och mejl på ett professionellt och vänligt sätt.
• Aktivt driva merförsäljning genom att identifiera och tillhandahålla relevanta produkter och tjänster.
• Ringa upp kunder för uppföljningssamtal och välkomstsamtal för att säkerställa en överlägsen kundupplevelse.
• Hantera administrativa uppgifter relaterade till kundserviceprocessen.

Kvalifikationer & erfarenheter

• Mycket goda kunskaper i norska, både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift
• Erfarenhet inom service och sälj är meriterande

NutraQ erbjuder

För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ:

• 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre.
• En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m.
• Hybridlösning – två dagar hemma och tre på kontoret
• Massage en gång/vecka under arbetstid
• Personlig förbrukning av NutraQ´s produkter
• Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt
• Gemensam frukost en dag/vecka
• Goda förbindelser med kollektivtrafiken.

Vem vi tror att du är

För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare på NutraQ tror vi att du är en person som trivs med att arbeta i team. Du har god kommunikationsförmåga och är bekväm med att hjälpa kunde både i telefon och på mejl. Du tycker det är positivt med förändringar och är inte rädd att våga testa något nytt. Vidare tror vi att du är en serviceinriktad person som gärna lägger lite extra krut på att förhöja och överträffa kundupplevelsen.

Om NutraQ

The NutraQ group is a leading international company within health and beauty industry.

We develop, produce and distribute a wide range of products directly to our customers through a digital subscription-based business model. Our company, which employs around 200 employees, is headquartered in Oslo, Norway, with branches in Sweden, Denmark, Finland, Netherlands, Belgium, the Czech Republic, Poland, Slovakia, France and Italy.

We are a diverse team of commercial specialist, Customer care and loyalty specialist as well as Business development, IT Finance and HR people. Our values: Brave, Innovative, Responsible and Respectful are very much present in our culture and working environment. We are therefore proud of the ´Great place to work´ certification representing a healthy and engaging organisation and work environment. You can read more about our company and brands on our website www.nutraq.com

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 7 juni 2024

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024