Norsktalande kundservicemedarbetare till Proffsmagasinet

Norsktalande kundservicemedarbetare till Proffsmagasinet

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Om rollen

Som norsk kundservicemedarbetare hos Proffsmagasinet arbetar du mot företagets norska kunder som handlar från Staypro.no. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en serviceupplevelse kunderna sent ska glömma med ett trevligt bemötande och engagemang. På kundserviceavdelningen har de god gemenskap och en härlig teamkänsla och här arbetar ca. 35 personer. I det norska teamet, där du kommer ingå, kommer ni att vara 6 kollegor.
Du kommer stundtals behöva hantera ett högt arbetstempo, ofta med många bollar i luften och därför söker vi dig som tycker det är kul att ha mycket att göra och samtidigt kan vara noggrann och strukturerad i ditt arbete även när det går fort fram.

Proffsmagasinets behov är långsiktigt så söker du en tjänst där du kan stanna och utvecklas så har du hittat rätt! Här mottas nya idéer och förslag väldigt bra och man uppmuntras till att vara med och påverka och driva bolaget framåt.
Denna tjänst börjar som ett konsultuppdrag på sex månader via The Place och ambitionen är sedan att du går över i anställning hos Proffsmagasinet. Tjänsten är på heltid med önskad start så snart som möjligt.

Proffsmagasinet har sitt kontor på Liljeholmskajen, nära till kommunikationer och restauranger. Här sitter de i fina, fräscha lokaler med utsikt över vattnet tillsammans med moderbolaget Ahlsell.

Arbetsuppgifter

Du kommer bland annat arbeta med:

• Kundkontakt via telefon, e-post eller andra medier
• Hantera frågor kring leveranser, fakturor samt produktinformation
• Samarbete och kontakt med kolleger i andra stödfunktioner på bolaget

Kvalifikationer

För att trivas och göra succé i rollen som norsktalande kundservicemedarbetare tror vi att du:

• Goda kunskaper i norska
• Har mycket goda kunskaper i engelska
• Kan Officepaketet och har allmänt god systemvana

Om du har arbetslivserfarenhet från kundtjänstavdelning är det mycket meriterande. Och har du ett intresse av maskiner och verktyg eller har jobbat inom exempelvis bygg, el eller vvs kommer du kanske tycka att tjänsten är extra intressant.

Vem vi tror att du är

Vi tror att du är ansvarstagande och kreativ i ditt arbetssätt. Du är förmodligen en organiserad och driven person som motiveras av snabba processer och kundservice i toppklass.
Tillsammans i gruppen hjälps ni åt och ser till att arbetet flyter på, ni arbetar tätt så det är viktigt att du är bra på att samspela med andra och tycker om att arbeta i team. Vi tror också att du kort sagt är en trevlig människa med en positiv inställning, som brinner för kundservice och att överträffa kundens förväntan.

Tjänsten

• Konsultuppdrag på 6 månader med ambitionen att sedan gå över i anställning.
• Heltid (40h/v), varannan vecka kommer du att arbeta 07:00-15:30 och varannan vecka 08:30-17:00.
• Du arbetar på Proffsmagasinets kontor på Liljeholmskajen.
• Önskad start, så snart som möjligt.
• Möjlighet att jobba hemifrån 2 dagar per vecka

Om Proffsmagasinet

Proffsmagasinet är Nordens ledande E-handel inom verktyg och mätinstrument. Verksamheten bedrivs på webbplatserna Proffsmagasinet.se, Staypro.no, Staypro.fi samt Verktygsproffsen.se. Den primära målgruppen är företag då sortimentet består av produkter riktade mot den professionella användaren. Vi välkomnar även privatpersoner som vill köpa högkvalitativa produkter. Verksamheten är extremt expansiv och har sedan start vuxit med ca 50% per år. Idag omsätter verksamheten ca 840 miljoner kronor med god lönsamhet. I januari 2018 förvärvades bolaget av Ahlsell som är den ledande nordiska distributören av installationsprodukter, verktyg och förnödenheter.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

 

Nyckelord: Norsk, Norska, Norsktalande, Kundservice, Kundtjänst, Kundsupport, Order, leveranser

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024