OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidligere erfaring fra et serviceyrke og har gode kommunikasjonsevner ? Ønsker du å være ansiktet utad til en best mulig kundeopplevelse i en av landets store banker? Hvis du leter etter en jobb der den røde tråden er å tilby service i verdensklasse, kan du lese videre!
Om tjänsten
Perido söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund. Du blir en del av ett härligt team som samarbetar för att hantera bankens kundservice för korttjänster för både företag- och privatkunder. Kundservice sker främst via telefon och mejl. Arbetet sker på plats på kundens kontor strax norr om centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ger du information, råd och vägledning via främst telefon och mejl. Kundernas frågor kan handla bland annat om fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntefrågor. Oavsett vad ärendet gäller är du serviceinriktad och professionell i samtliga interaktioner både med kunder och internt. För att ge bästa möjliga service kommer du kontinuerligt få genomgå utbildningar och på så vis ständigt utvecklas i din yrkesroll. För rätt person finns här alltså goda utvecklingsmöjligheter inom SEB.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker brinner för att ge service och gör ditt yttersta för varje unik kund. Du blir en del av ett nytt team och som lagspelare bidrar du till ett trivsamt arbetsklimat samt sprider din kunskap vidare till kollegor. Du berikas med coachning och feedback från din chef för att få hjälp att nå både dina samt teamets mål. Du motiveras av att ibland tacklas med mer komplexa ärenden och har lätt för att kommunicera med olika typer av människor. För att trivas i rollen tror vi även att du intresserar dig för bank/finans och företagets produkter och tjänster!
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på norska
Gymnasieutbildning
Tidigare arbetslivserfarenhet av service
Telefonvana och är bekväm med att prata med kunder på norska
God IT- och systemvana
Plus i kanten:
Erfarenhet av arbete i kundtjänst eller support
Eftergymnasial utbildning
Intresse för bank- och finansbranschen
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader, med chans till förlängning eller rekryterad av kunden. Tillträde 2023-05-10.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33860 i ämnesraden.
Om Perido